  • 21. Data: 2018-08-31 21:16:40
    Temat: Re: ładowarka usb w ścianie jako gnizadko
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > mówisz i masz:
    >
    > https://www.dobregniazdka.pl/stacja-ladujaca-micro-u
    sb-niloe-bialy?gclid=EAIaIQobChMIjZnw29aN3QIVkZGbCh2
    YgggbEAEYASACEgKb_vD_BwE

    > Tyle tylko, że przydało by się mieć co najmniej dwa takie - micro i USB
    > C, no i do ajfona też inne...
    > To pierwsze gniazdo eliminuje ładowarki, kabelek wg potrzeb każdy sobie
    > dobierze.

    Genialne! Zamiast bezczelnego i nieestetycznego kabelka, można sobie
    zrobić armię gniazdek w jakimś koncie, bo przecież na zaś dobrze mieć
    różne złącza. Jeszcze tylko parę takich z szerokimi podstawkami dla
    tabletów i jak się dobrze na ścianie rozłoży, to nawet jak małe obrazki
    będzie wyglądać :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2018-08-31 21:19:02
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 28.08.2018 o 22:47, Marek pisze:
    > Zdajesz sobie sprawę, że mówisz o koszcie ~30zl  rocznie? Jakie to ma
    > znaczenie w obliczu innych kosztów?

    Właśnie odkryłeś sposób na zmniejszenie rachunków! Jeżeli np. za wodę
    będą wychodzić wysokie rachunki, to włączmy np. jakiś grzejnik w
    ogrodzie na 24/7, a rachunki za wodę staną się mało istotne! :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2018-09-01 19:41:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 31 Aug 2018 21:19:02 +0200, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:
> [...]
    > będą wychodzić wysokie rachunki, to włączmy np. jakiś grzejnik w
    > ogrodzie na 24/7, a rachunki za wodę staną się mało istotne! :-D

    Zamiast specjalne włączać grzejnik w ogrodzie wystarczy kilka razy
    w tygodniu zapomnieć np. wyłączyć ma noc 1lkW opiekacz (u mnie często
    się zdarza). I te 30 zł oszczędnosci w skali roku na odłączaniu
    ładowarek można sobie wiadomo gdzie wsadzić.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2018-09-01 20:37:30
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/28/2018 10:47 PM, Marek wrote:
    > Zdajesz sobie sprawę, że mówisz o koszcie ~30zl  rocznie? Jakie to ma
    > znaczenie w obliczu innych kosztów?

    Nie wiem, pytaj autora jak to ma w obliczu innych kosztów. To kwota
    zauważalna w rachunku bez względu na to jakie masz inne koszty. Kwetia
    tego czy autor watku jest gotów ją zignorować.

  • 25. Data: 2018-09-01 20:39:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/1/2018 7:41 PM, Marek wrote:
> [...]
    > tygodniu zapomnieć np. wyłączyć ma noc 1lkW opiekacz (u mnie często się
    > zdarza).  I te 30 zł  oszczędnosci w skali roku na odłączaniu ładowarek

    Wystarczy zamontować na opiekaczu wyłącznik czasowy. I te 30zł
    oszczędności można sobie wtedy wyjąć.

  • 26. Data: 2018-09-02 12:04:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 1 Sep 2018 20:39:17 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Wystarczy zamontować na opiekaczu wyłącznik czasowy. I te 30zł
    > oszczędności można sobie wtedy wyjąć.

    Nie żartuj sobie. To był tylko jeden z pierdyliadów przykładów jakie
    może się zdarzyć w całym roku gdy wydaje się więcej na cokolwiek
    przypadkowego, niezaplanowanego lub niespodziewanego niż te
    przysłowiowe 30zl.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2018-09-02 12:50:24
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 02 Sep 2018 12:04:00 +0200, Marek wrote:
> [...]
    > może się zdarzyć w całym roku gdy wydaje się więcej na cokolwiek
    > przypadkowego, niezaplanowanego lub niespodziewanego niż te przysłowiowe

    No ale czy to powód by marnotrawić kolejne 30 zł? Grosik do grosika...

    Mateusz

  • 28. Data: 2018-09-02 15:07:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-02 o 12:04, Marek pisze:

    > przysłowiowe
    > 30zl.

    A z którego to przysłowia?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 29. Data: 2018-09-02 20:50:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/2/2018 12:04 PM, Marek wrote:
> [...]
    > może się zdarzyć w całym roku  gdy wydaje się więcej na cokolwiek
    > przypadkowego, niezaplanowanego lub niespodziewanego niż te przysłowiowe

    Nie wiem co to za odmiana logiki w Twoim wykonaniu ale wydawało mi się
    że niespodziewany wydatek sumuje się z tym 30zł a tu się okazuje że
    wtedy to 30zl znika. No cóż, wiele ostatnio odmian logiki widuje,
    następna do kolekcji.

  • 30. Data: 2018-09-03 00:36:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 02 Sep 2018 10:50:24 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>