  • Data: 2018-05-29 14:31:02
    Temat: Re: licznik ENERGA
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-29 o 07:39, Lisciasty pisze:

    > Jak tam ogarnęli temat? Bo tu dzisiaj czytam że Energa coś nie wyrabia...
    >
    > http://gramwzielone.pl/energia-sloneczna/31213/energ
    a-ma-problem-z-przylaczaniem-mikroinstalacji-brakuje
    -licznikow

    > L.

    Póki co to czekam, zgłoszenie poszło i na razie brak odzewu.

    Wczoraj jednak zadzwoniłem do BOK-u EnergiObrót i Pani powiedziała że
    teoretycznie mogę wysyłać prąd po założeniu licznika dwukierukowego, jak
    się dowiedziała że taki już od kilku lat mam to zmieniła wersję i
    odesłała do EnergiOperator.
    Tam z kolei oświadczyli, że mogę działać dopiero po "obrobieniu" przez
    nich wysłanego zgłoszenia instalacji

    Generalnie jedna wielka spychologia, podejrzewam, że ustawowe 30 dni
    będę czekał nim zrobię ON :(