    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: mała działka i parterówka
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Fri, 9 Oct 2015 16:10:18 +0200

    Fri, 9 Oct 2015 05:12:12 -0700 (PDT), uciu

    > jeszcze nie do końca, choć patrząc na wymiary domów piętrowych...
    > nawet sporo by zostało działki:-)

    Jak widać po mojej "wizualizacji", bardzo sporo. ;)

    > Tylko piętro to kolejny koszt w postaci schodów.

    Daaaaaa-aaaaj spokój. ;)

    > MOżna iść po taniości i wylać / oblepić płytkami...
    > Musze na spokojnie poprzeglądać jakieś gotowe projekty:-)

    Koniecznie.

    > to też jeszcze otwarta kwestia - na wymiennik poziomy nie potrzeba zaś
    > takiego dużego terenu.

    Akurat na poziomy to potrzeba trochę terenu.
    Przy tej parterówce zostanie (w mocnych porywach) 200m2.

    > Klima na pompie to kolejny argument, o którym zapomniałem napisać.

    Pytanie tylko czy na tej samej co ma grzać w zimie.

    > ok 2t ale na dłuższą mete chyba nie wyjdzie to zbyt ekonomicznie -
    > przynajmniej tak mi się wydaje. Przecież na 100m podłogi tych drutów
    > będzie spoooro - ładne naście lub nawet dziesiąt kW. Na początku owszem
    > będzie taniej bo nie kupujesz urządzeń, tańsza instalacji itp. ale w
    > dłuższym okresie? Nie mam z tym doświadczenia, nie znam też osoby, która
    > by tak grzała wiec to jest tylko gdybanie.

    Cóż, wybierzesz ostatecznie projekt, zadecydujesz jakie materiały, zrobisz
    OZC, zweryfikujesz materiały ;) i dobierzesz odpowiedni system grzewczy.

    --
    Pozdor
    Myjk