    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: membrana czy deskowanie z pap?
    Date: Wed, 31 Aug 2011 10:48:54 +0200

    Dnia 31-08-2011 o 10:00:56 Kacper <e...@w...pl> napisał(a):

    > Dach mam dwuspadowy ok. 170 m2 k?t 40st. i bedzie dachówka
    > Cena gra role a deskowanie u mnie to ok. 5 tys. dro?ej ni? membrana.
    > pokrywaae bede od razu wiec nie ma znaczenia ?e papa mo?e pole?eae sma i
    > nie
    > musze od razu k?a?ae pokrycia.
    > Nie zamierzam oszczedzaae na obróbce dekarskiej bo to pozwoli unikn?ae
    > jakich?
    > zwierzecyzh cudów w membranie.
    > A widzia?em dachy zostawione "na razie" z dziurami bo mo?na mieszkaae a
    > potem
    > dziwne rzeczy sie dzia?y.
> [...]

    Jak o drazu zrobisz cały dach z obróbkami to membrana zupełnie wystarczy.
    Mój dach czekał 2 lata na obróbke i membrana spokojnie przeżyła,
    oczywiście dachówka była.
    A z kolei sąsiadowi kuna wygryzła dwie dziury w membranie a to dlatego że
    jak
    robił dach to chyba kot zawlekł mu pod dachówkę jakąś kośc z resztką mięsa.
    Sam już do tego nie dotarł ale dotarła kuna i trochę membranę zgryzła.
    Sąsiad rozebrał dachówkę, kość wyrzucił i ma spokój.

    --
    Pozdr
    JanuszK