  • Data: 2011-08-31 16:35:50
    Temat: Re: membrana czy deskowanie z papą
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Sie, 15:18, hk <b...@m...pl> wrote:

    > A wiatr nią nie szarpie? Klejona jest? Bo ja mam nie klejoną ("Paaanie,

    Nie jest klejona, nie zauwazylem zadnego szarpania - a dosc spora
    polac mam (zupelnie niepotrzebnie ale zostalo wiec dalismy) polozona
    na zewnetrznym daszku nad tarasem ktory nie musi byc i nie bedzie
    wogole ocieplany. Widze cala ta wielka polac z okna tarasowego i nigdy
    nic nie latalo. Oczywiscie sa zaklady zgodne z rysunkami na membranie,
    a rozstaw krokwii to 80cm. Calosc jest przeciez na kazdej krokwii
    mocno docisnieta kontrlatami (miedzy kontrlata a membrana specjalna
    tasma uszczelniajaca - wyglada jak tasma akustyczna pod profile
    przyscienne).

    > po co??? Szkoda pieniędzy") i strasznie wiatr nią szarpie. Niby dziury
    > pod drzwiami balkonowymi mam, ale i tak się boję, że później będzie pod
    > dachówką wiało i w tę membranę też będzie wiatr wpadał.
    > PS A wełną dociskałeś do membrany, czy była dylatacja?

    Krokwie mam 18cm, a welne kupilem toprocka 15cm, wiec jest 3cm luzu :)
    pozdr.

    --
    Adam