  • Data: 2017-12-16 00:44:33
    Temat: Re: mieszkania nie trzeba posiadać na własność
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bedziesz placil ale sporo nizszy. Tak jest wszedzie gdzie jest podatek katastralny
    ze w budynkach z mieszkaniami do najmu podatek katastralny jest sporo nizszy. Poza
    tym mieszkania sa mniejsze niz domki i domu z mieszkaniami do najmu kosztuja w
    przeliczeniu na metr kwadratowy mniej niz domki. W Lodzi kamienice w srednim stanie
    technicznym na 20 mieszkan mozna kupic za 2-3 miliony zlotych. Kamienica meza slynnej
    Hanki zostala wyceniona na 12 milionow. Ale to Warszawa, centrum i ponad 50 mieszkan.

    Spoko. To wujek Mietek wynajmie mi swoje mieszkanie, a ja moje jego
    córce. Na papierze wszyscy staniemy się k* najemcami skoro tak trzeba.

    Maciek