  • Data: 2009-11-08 02:03:54
    Temat: Re: mieszkanie- sens uzywania G-K
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    news:hd3s9h$9n7$1@news.onet.pl...

    > Co znaczy normalne? Żadnych rys nie powinno byc i nie powinny sie
    > pojawiać. Błedy wykonawcze i tyle.

    Ja ci powiem jaką ja mam teorię dotyczącą pękania płyt na łączeniach i
    odspajaniu sie sufitu od ściany czyli pękający, wypadający akryl.
    Wszędzie tam gdzie doklejali ścianki wyrównujące i czuć powiew wiatru z
    zamontowanego gniazdka tam jest różnica temperatur i tam wszędzie pęka. Po
    pierwsze doklejając coś do ściany trzeba to uszczelnić od możliwości
    wywiania ciepła zza tej płyty.

    Wszędzie tam gdzie jest brak wiatroizolacji, nieocieplone szczyty budynku
    czy szczyty ścian działowych poddasza, wystające ponad sufit, tam popęka.
    Wszędzie gdzie dobudują coś i zapomną, że za ścianą może wystąpić inna
    temperatura. Nie jest to wina złego klejenia czy łączenia płyt ale całej
    nieprzemyślanej roboty. Od początku do końca jest źle.
    Jeżeli komuś pękają płyty na łączeniach to należy najpierw zobaczyć czy tam
    nie ma różnicy temperatur i przewiewu. Nawet w ściankach działowych w
    mieszkaniach developerskich gdzie samemu się wstawia ścianki działowe...
    jeżeli wieje z gniazdek w tych ściankach to znaczy, że np. cug leci od
    kuchni czy łazienki gdzie są wywitrzniki do innego pokoju czy nieszczelnego
    okna i wieje sobie tak przez środek ściany i popeka prędzej czy później.

    Nawet ze mną nie polemizujcie :-)