  • 1. Data: 2011-07-18 20:01:35
    Temat: Re: most przez rzekę- kilka pytań
    Od: s...@v...pl

    osobowych,

    go

    most

    6-7

    > I za rok wyciągać z błota...

    > Most, nawet z prefabrykowanych przęseł potrzebuje podpór - choćby dwóch

    > przyczółków. I te jednak trzeba policzyć czy w glebę po pierwszych

    > roztopach nie wejdą razem z mostem.

    > Jednak bez fachowca który grunt oceni i przyczółki zaprojektuje to się

    > chyba nie obejdzie.

    mam fachowca który mniej więcej mówi mi jak to zrobić, aczkolwiek nie jest to
    poparte żadnymi obliczeniami, w sumie na tego typu podpowiedzi nie można tutaj
    niestety liczyć, ja wiem że najlepiej iść do architekta, później konstruktora,
    później poszukać firmy która to wykona i w sumie będzie wszystko kosztować 50
    tyś, zamiast 5 tyś.,i jeszcze coś będzie nie tak na koniec. obecny most jest
    postawiony przez dziadka i jest super, wydaje mi się nawet, że jak już, to jest
    za solidnie zrobiony - ale to chyba lepiej, przeżył nie jedną powódź.

  • 2. Data: 2011-07-18 20:06:21
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    <s...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > poparte żadnymi obliczeniami, w sumie na tego typu podpowiedzi nie można

    Ale jest tutaj tylu mędrców, konstruktorów i kierbudów, którzy sie powinni
    na tym znać ale żaden nic nie powie, bo się gówno znają :-)

  • 3. Data: 2011-07-18 20:28:07
    Od: "PioPio" <e...@g...pl>

    kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > <s...@v...pl> wrote in message

    > Ale jest tutaj tylu mędrców, konstruktorów i kierbudów, którzy sie powinni
    > na tym znać ale żaden nic nie powie, bo się gówno znają :-)

    Weź instrukcje Kikiego jak budować fundament. On z tego co pamiętam to ściągał
    z bunkrów z czasów II Wojny to pewnie most jeszcze niejedną wojne przetrwa. :)
    A tak na poważnie - nikt nie powie Ci jak to zrobić z prostej przyczyny,
    wszystko zależy od tak wielu czynników, że w krótkiej dyskusji nie jesteśmy w
    stanie tego ogarnąć.
    Albo zrobisz to na własną odpowiedzialność i być może nigdy nic złego się nie
    stanie albo jak chcesz, żeby ktoś Ci powiedział jak to zrobić i wziąć
    odpowiedzialność na siebie to niestety musisz mu zapłacić.
    Twoje pytanie jest z serii pytań do dentysty - jak wyleczyć ząb jak boli. Nie
    ma prostej i przejrzystej odpowiedzi.

  • 4. Data: 2011-07-19 18:14:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > <s...@v...pl> wrote in message

    > Ale jest tutaj tylu mędrców, konstruktorów i kierbudów, którzy sie
    > powinni na tym znać ale żaden nic nie powie, bo się gówno znają :-)

    to ty mu doradź, przecież jesteś mądrzejszy do tych oszustów.