  • 1. Data: 2011-07-18 17:38:54
    Temat: grzejnik kompatybilny z starymi
    Od: ptoki <s...@g...com>

    No i klops. Wymieniam grzejnik i okazuje sie ze nowy ma tak jak stary
    60 cm ale w stosunku do gornego podlaczenia wisi niżej.
    A tam wlasnie idzie rura powrotna.

    Rozgrzebywac calosci sie za bardzo nie da. Powiesic mniejszy i podpiac
    na pex-y to by lekko brzydkie wyszlo.

    Czy gdzies znajde grzejniki kompatybilne z tymi starymi stalowymi "nie
    panelami"?

    Wysokosc 60cm.
    Odleglosc gornego przylacza od dolu grzejnika 55,5cm.

    W tych nowych jest 57cm.

    Kurcze, co sie naszukalem odpowiednich elementow zeby mi ta 140-ka
    weszla w miejsce starego a tu taki zonk!

  • 2. Data: 2011-07-18 19:35:31
    Temat: Re: grzejnik kompatybilny z starymi
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
    No i klops. Wymieniam grzejnik i okazuje sie ze nowy ma tak jak stary

    Kurcze, co sie naszukalem odpowiednich elementow zeby mi ta 140-ka
    weszla w miejsce starego a tu taki zonk!

    Wygnij rurę do wysokości odpowiedniej do grzejnika i albo dotnij obydwie i
    nagwintuj albo uzupełnij brak odcinka w wygiętej gałązce przedłużkami.
    Jeżeli dobrze kojarzę jesteś ze Śląska, gdzieś z moich okolic. Jeżeli nie
    dałbyś rady zadzwoń - mogę Ci to zrobić. Jestem z Bytomia. 602 633 105

  • 3. Data: 2011-07-18 21:27:30
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Jul 18, 9:35 pm, "Jackare" <1...@1...tralala.com> wrote:
> [...]
    > Jeżeli dobrze kojarzę jesteś ze Śląska, gdzieś z moich okolic. Jeżeli nie
    > dałbyś rady zadzwoń - mogę Ci to zrobić. Jestem z Bytomia. 602 633 105

    Wlasnie chcialem uniknac ciecia, spawania i gwintowania.
    Udalo mi sie troche pomieszac w optyce i udalo sie kaloryfer zmiescic
    i jest tylko troche krzywo. Trzeba by uchwyty lekko podciac.
    Ale mysle tez nad wsadzeniem tam 2 metrowego kaloryfera i zrobieniu
    serpentyny z pex-a. Bo pod oknem miejsce jest.
    Jak nie znajde zastepnika wymiarowego to chyba zdecyduje sie na opcje
    2 metrowa. Jakos mi sie to lepiej widzi niz kombinowanie z wyginaniem
    rur stalowych...
    Podesle fotke jak go powiesze.

    Dziekuje za oferte pomocy.

  • 4. Data: 2011-07-19 18:13:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ptoki wrote:
> [...]
    >
    > W tych nowych jest 57cm.
    >
    > Kurcze, co sie naszukalem odpowiednich elementow zeby mi ta 140-ka
    > weszla w miejsce starego a tu taki zonk!

    można kupić grzejniki tzw renowacyjne, napewno Cosmonova ma takie, radson
    też pewnikiem i purmo (bo wszytsko od tego samego producenta)

    to sa płytowce o rozstawie 55.5cm

    możesz dac ew aluminiowe ale one nie moga być w blokach dawane bo mają atest
    tylko 6MPa

  • 5. Data: 2011-07-20 10:17:26
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Jul 19, 8:13 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > to sa płytowce o rozstawie 55.5cm
    >
    > możesz dac ew aluminiowe ale one nie moga być w blokach dawane bo mają atest

    O! Chyba brakowalo mi slowa "renowacyjne" dla google.
    Dziekuje za wskazowke.