  • Data: 2009-11-03 15:08:12
    Temat: Re: mostek termiczny jak sie go pozbyc
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale rozruch samochodu pod chmurka w mrozie jest zabojczy dla silnika.

    no nie przesadzaj...
    wymieniasz olej późną jesienią, dbasz o akumulator i płyny
    i nie ma najmniejszego problemu

    > Rozwiazanie to webasto :)

    to bardzo przyjemny gadżet
    chciałbym go mieć ale ponieważ nie jest on konieczny, więc szkoda mi kasy
    wydawać na zabawki

    ja mam troche inne rozwiązanie - dodatkowy samochód.
    czyli masz tyle aut ile potrzebujesz + 1.
    jak któreś zimą zawiedzie, nie zostajesz na lodzie ;-D
    latem też pomaga