    Subject: Re: najcieńsza rurka do karanu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Sat, 18 Apr 2020 21:15:00 +0200

    W dniu 18.04.2020 o 20:12, ToMasz pisze:

    > do wszystkich. pod zlewem mam 3 filtry, one są zasilane plastikową rurką
    > o średnicy... chyba 8mm. wewnątrz 6mm. Jak się wyjmie wkłady filtrujące,
    > to z tego kranika woda leci całkiem sprawnie.

    A ile masz tam metrów tej rurki?

    > Kamienia się nie boję, rury w większości będę ciągnął po ścianie, za
    > meblami kuchennymi. na wejściu do mieszkania będą filtry.

    Filtry niewiele dają jak jest twarda woda i kamień się prędzej czy
    później wytrąci. No chyba, że będziesz miał jeszcze zmiękczacz wody do tego.

    Ale jak już się tak upierasz przy cienkich rurkach, to może zastosuj
    miedziane rurki do instalacji hamulcowych, one mają chyba z 5mm średnicy
    i wytrzymują spore ciśnienie. Możliwe, że przez różnego rodzaju nyple
    czy redukcje dopasujesz to do instalacji wodnej?