    From: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: największy oszust MAriusz Sumka
    Date: Thu, 27 Oct 2011 18:53:22 +0200

    Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4ccac8e1-3877-474f-9ab0-34684bda614c@f11g2000vb
    m.googlegroups.com...
    niedawno zleciłem Panu Mariuszowi Sumce ułożenie około 50 mb kostki.
    Dzisiaj tego strasznie żałuję i jestem stratny niesamowite pieniądze
    na tej "współpracy". Kostka po dwóch dniach prawie wszedzie sie
    zapadła. zamiast odpowiedniej podbudowy pod kostką była zwykła ziemia,
    a pieniądze na materiał były należycie wypłacone. Prace trwały bardzo
    długo, a o zakończenie ich w planowanym terminie musiałem kilka razy
    dziennie dzwonic czesto wogóle bez skutku. Pan Mariusz już na samym
    początku wybiera pieniądze a z tego co słyszałem to i ludziom nie
    płaci więc dlatego taka mizerna robota. W każdym bądź razie nie
    polecam WOGÓLE tego ala fachowca. strata czasu i pieniędzy. Jeśli by
    ktoś chciał to mogę polecic druga, rewelacyjną, tanią i dokładną
    ekipę, która szybko i solidnie poprawiła fuszerkę Mariusza Sumki.

    A, co to może grupę obchodzić?
    Z tego rodzaju duperelnymi pracami radzimy sobie doskonale.

    Pozdrawiam praktycznie
    skryba