  • 1. Data: 2011-10-27 13:25:12
    Temat: największy oszust MAriusz Sumka
    Od: m...@w...pl

    niedawno zleciłem Panu Mariuszowi Sumce ułożenie około 50 mb kostki.
    Dzisiaj tego strasznie żałuję i jestem stratny niesamowite pieniądze
    na tej "współpracy". Kostka po dwóch dniach prawie wszedzie sie
    zapadła. zamiast odpowiedniej podbudowy pod kostką była zwykła ziemia,
    a pieniądze na materiał były należycie wypłacone. Prace trwały bardzo
    długo, a o zakończenie ich w planowanym terminie musiałem kilka razy
    dziennie dzwonic czesto wogóle bez skutku. Pan Mariusz już na samym
    początku wybiera pieniądze a z tego co słyszałem to i ludziom nie
    płaci więc dlatego taka mizerna robota. W każdym bądź razie nie
    polecam WOGÓLE tego ala fachowca. strata czasu i pieniędzy. Jeśli by
    ktoś chciał to mogę polecic druga, rewelacyjną, tanią i dokładną
    ekipę, która szybko i solidnie poprawiła fuszerkę Mariusza Sumki.

  • 2. Data: 2011-10-27 16:53:22
    Temat: Re: największy oszust MAriusz Sumka
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
[...]

    A, co to może grupę obchodzić?
    Z tego rodzaju duperelnymi pracami radzimy sobie doskonale.

    Pozdrawiam praktycznie
    skryba

  • 3. Data: 2011-10-28 00:47:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 27 Paź, 15:25, m...@w...pl wrote:
    > (...) Jeśli by
    > ktoś chciał to mogę polecic druga, rewelacyjną, tanią i dokładną
    > ekipę, która szybko i solidnie poprawiła fuszerkę Mariusza Sumki.

    To nie jest sprytne, to jest po prostu żałosne.

  • 4. Data: 2011-10-30 08:41:31
    Od: "Hanna Cz." <chaniac@USUN_TOop.pl>

    bardzo dobrze że są takie wypowiedzi, należy się przed takimi fachowcami
    ustrzec.
    .googlegroups.com...

  • 5. Data: 2011-10-30 13:42:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    wiadomościnews:c4c9112c-f9cb-4a08-a227-06bf9496a7fd@
    s7g2000yqa.googlegroups.com...

    > To nie jest sprytne, to jest po prostu żałosne.

    Po pierwsze odpowiadaj pod, a nie nad.
    Po drugie - dlaczego mam wierzyć komuś, kogo nie znam, może to
    konkurencja pana Sumki? Jak widać na końcu jest propozycja ekipy
    polecanej przez wątkodawcę... Potrafisz ocenić rzetelność tej
    informacji?

  • 6. Data: 2011-10-30 19:47:53
    Od: "mirzan" <m...@W...gazeta.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):
    Potrafisz oceni=E6 rzetelno=B6=E6 tej
    > informacji?

    Ja potrafię. Pisze tę wiadomość jakiś oszust,taka sama wiadomość pojawia się
    na forach ogrodniczych co parę miesięcy.Ten Sumka może w ogóle nie istnieje,
    Próbuje sobie podstępem napędzić klentów. Pewnie poda adres do swojej firmy,
    chytrusek jeden.A co to za firma,co go na ogłoszenie nie stać,tylko kombinuje.