  • 1. Data: 2011-10-27 17:34:16
    Temat: Zabezpieczenie Cyprysów Lawsona na zimę
    Od: wolim <n...@t...pl>

    Witam.
    Posadziłem około 60 sztuk Cyprysików Lawsona. Były to sadzonki kopane z
    gruntu.

    Ponoć cyprysy nie najlepiej znoszą duże mrozy. Czy wystarczy, że
    zabezpieczę je agrowłókniną na zimę, czy to będzie za mało? Myślałem,
    żeby każdą sadzonkę owinąć włókniną, którą zepnę od góry, a u dołu lekko
    przysypię ziemią.

    Może jeszcze dodatkowo obłożyć u doły słomą - aby dodatkowo zabezpieczyć
    korzenie?

    Pozdrawiam,
    MW