  • 1. Data: 2011-10-26 16:15:21
    Temat: Tergi Ogrodnicze Łódź Skierniewice
    Od: "t" <w...@w...pl>

    Witam

    gdzie w rejonie Łodzi są jakieś targi czy rynki na których można kupiś
    sadzonki drzew owocowych

    muszę kupić drzewka owocowe, jeżdziłem po znanych mi sklepach ogrodniczych i
    część odmian kupiłem ale nie wszystke

  • 2. Data: 2011-11-10 09:27:55
    Temat: Re: Tergi Ogrodnicze Łódź Skierniewice
    Od: Stach Czarneci <s...@g...com>

    On 26 Paź, 18:15, "t" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > sadzonki drzew owocowych
    >
    > muszę kupić drzewka owocowe, jeżdziłem po znanych mi sklepach ogrodniczych i
    W łodzi odbywają się targi działkowca przy hali sportowej :) W każdy
    weekend, ale nie wiem czy jeszcze będą. ostatnio widziałem sporo
    drzewek na różnych podkładkach więc może coś upolujesz :O)

    Pozdrawiam
    Stach