  • 1. Data: 2011-10-23 13:07:16
    Temat: Boisko szkolne
    Od: Radziecki <r...@g...com>

    Witajcie,

    sytuacja wygląda tak: jest wielka szkoła, wokół niej teren, tak typowo szkolny.
    Trochę betonowego chodnika, asfaltowe boisko, betonowy plac apelowy, gumowy plac
    zabaw. Jest trochę krzewów, kilka drzew, sporo trawy. Nuda.

    Razem z koleżanką chcielibyśmy to zmienić. Dodać do tego trochę kolorów. Nie w
    postaci klombów, na które będzie można tylko popatrzeć.

    I tu jest kłopot. Co wsadzić w tę trawę, aby przetrwało szkolne warunki i
    jednocześnie było ładne, kolorowe i łatwe w utrzymaniu.

    Przez większość roku trawa jest mało używana, dzieci większość przerw spędzają w
    budynku szkoły. W ciągu dnia, w ciepłych porach roku, są dwie "przerwy boiskowe".

    Wiem, że teraz jest już trochę późno na jakieś prace, ale chcemy już teraz dowiedzieć
    się, co możemy zrobić wiosną.

    Liczę na pomoc
    i z góry dziękuję :)

    pozdrawiam,
    Radek

  • 2. Data: 2011-10-23 13:25:47
    Temat: Re: Boisko szkolne
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Radziecki" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ion-forums@yqbl36...

    > I tu jest kłopot. Co wsadzić w tę trawę, aby przetrwało szkolne warunki
    > i jednocześnie było ładne, kolorowe i łatwe w utrzymaniu.

    Hejka. Berberysy (purpurowe, żółte, zielone) ... posadzić można nawet
    teraz. :-)
    Pozdrawiam kłująco Ja...cki

  • 3. Data: 2011-10-23 15:27:27
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Berberysy (purpurowe, żółte, zielone) ... posadzić można nawet
    > teraz. :-)
    > Pozdrawiam kłująco

    Sadysta
    :-))

  • 4. Data: 2011-10-24 22:03:50
    Od: Radziecki <r...@g...com>

    Kuszące... ;)

  • 5. Data: 2011-10-28 20:17:42
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Hej.

    (...)

    > Przez większość roku trawa jest mało używana, dzieci większość przerw spędzają w
    budynku szkoły.
    (...)

    Straszna ta szkoła, skoro nie można na przerwie pobaraszkować na
    trawie. :-(

    Pozdrawiam Krycha.
    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

  • 6. Data: 2011-10-29 17:42:16
    Od: Radziecki <r...@g...com>

    On Friday, October 28, 2011 10:17:42 PM UTC+2, Krycha wrote:
    > Hej.
    >
    > (...)

    > (...)
    >
    > Straszna ta szkoła, skoro nie można na przerwie pobaraszkować na
    > trawie. :-(

    To prawda...

    pozdrawiam,
    Radek