  • Data: 2014-12-21 17:39:41
    Temat: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-21 16:01, Andrzej Lawa wrote:
    [...]
    > Ja też. Ale coś to może jeszcze da się naprawić nie jest dla mnie
    > śmieciem. Ty za to jesteś nienaprawialny.
    To trzeba było zamówić serwisanta i naprawić ten sprzęt. Byłoby taniej
    niż nowa lodówka i środowisko naturalne byłoby trochę ochronione. :-D
    Ale czekaj, czekaj... Nie opłaca się bo serwisant nie chce tego zrobić
    za 12,50 zł. :-D

    > Nie wiję się, szczylu.
    Oj wijesz się, wijesz. W każdym razie kontynuuj bo jest śmiesznie. :-D