  • 21. Data: 2012-05-31 14:56:41
    Temat: Re: nowy sukces tuska
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    On 31 Maj, 09:29, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Glupoty piszecie - "kwiatki" sie zdarzaly jak wszedzie, ja jednak co tydzien od
    prawie dwoch lat uzywam A1 na odcinku ~20-30km i nie mam najmniejszych zastrzezen -
    autostrada jest swietna, nawierzchnia rowna, pylam zwykle te 160-170 i absolutnie nie
    mam sie do czego przyczepic. A to jest ten odcinek o ktory kiedys byly takie boje
    jakoby mial pod nim byc inny kruszec (oryginalny ponoc ukradli). Jakos po dwoch
    latach nic sie z nawierzchnia nie dzieje zlego :)

    Kradli nie z autostrady tylko z hałdy. Ale i tak były kontrole
    jakości.

    Gwarancja jest zdaje się dłuższa niż 2 lata.

  • 22. Data: 2012-05-31 15:19:16
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    wiadomościnews:jq5b0d$vqh$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > takie prawo że jeden góral może zablokować całą inwestycję na długie lata.
    > To że się teraz buduje to nic jak tylko efekt końcowy tych wszystkich
    > wykonanych prac w latach poprzednich.
    >
    > Za czasów  PO nie przygotowano ani nie zaprojektowano żadnej waznej drogi, a
    > to co widać wokoło, czyli budowy kanalizacji, dróg, autostrad to pośpieszne
    > zjadanie gotowego tortu i to jeszcze na wyraźne poszturchiwanie ze strony
    > komisji europejskiej bo grożą nam kary za niedotrzymanie terminów.
    >
    > I żeby nie było, Nie jestem PISlamistą, zawsze mój głos jest oddawany na

    Ktoś na SSC zrobił ciekawą analizę:
    http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=6951231
    7&postcount=6873

    bajcik