  • Data: 2019-04-23 17:25:49
    Temat: Re: nożyce do blachy trapezowej - podbitka
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 09:23:54 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Na 1 robote chyba nie warto przepłacać?
    > Podbitki około 100m2
    > MOże ciąć czymś innym?

    Zawsze można wypożyczyć coś porządnego zamiast kupować.
    A co do kupna to ja się próbowałem doktoryzować chwilę z obróbki blacharskiej
    i nieopatrznie polazłem do firmy, która się zajmuje narzędziami do takich zabaw.
    To był błąd, bo trafiłem na dekarza-maniaka, który o samych różnicach
    w młotkach do blachy (a było ich w katalogu ze 30 rodzajów) gadał dobre 15 minut ;) A
    młotki to tylko czubek góry lodowej.
    Albo pogadaj z kimś takim i niech doradzi, albo nie wiem ;P

    L.