    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: odkurzacz centralny na nieuzytkowym poddaszu
    Date: Sat, 10 Aug 2013 13:49:04 +0200

    On 2013-08-10 13:32, zbigi wrote:
    > Jakies nascie lat temu pracowałem w jednym dużym domu jednorodzinnym
    > przerobionym na siedzibę firmy. Tam pierwszy raz zetknałem się z
    > odkurzaczem centralnym - jednostka zawieszona była w pomieszczeniu pod
    > schodami zewnętrznymi. OIDP całkowicie nieogrzewanym.
    > Musiałbym podjechać teraz i zapytać, czy coś się nie spsuło przez tych
    > naście lat :)

    No to byłaby informacja! :-)

    > No ale przecież silnik jest chłodzony powietrzem "brudnym"? No chyba, że
    > masz model z chłodzeniem powietrzem "czystym" - zasysanym poza głowną
    > turbiną?

    Nic jeszcze nie mam :-)
    Dobrze, że o tym piszesz, będę miał na uwadze przy wyborze jednostki.

    > Mam taki sam plan - akurat wpływu ekstremalnych temperatur nie brałem
    > pod uwagę... :\

    Jest jeszcze jedna sprawa. Zazwyczaj jednostki centralne montuje się w
    najniższym punkcie domu a tu ma być odwrotnie. Nie wiem jak to będzie
    pracować... siła ssąca itp.

    > To ja poczekam z tym moim montażem na Twoje doświadczenia ;)
    > Albo wreszcie zrobię to tej jesieni i będę mógł się dzilić swoimi...

    Jeśli zrobisz na jesieni to pewnie prędziej niż ja. Ja planuję po zimie
    dopiero. Poza tym trochę jeszcze muszę temat powałkować, za dużo
    wątpliwości póki co.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info