    From: "jagr" <j...@W...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: odpowietrznik automat
    Date: Mon, 3 Jan 2011 09:29:23 +0100

    Użytkownik "QbaB" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0a9d0521-139f-4131-a041-964ffa733c2a@z9g2000yqz
    .googlegroups.com...
    Niestety u mnie zapowietrzanie następowalo właśnie przez odpowietrznik
    Nie wiem jak to możliwe, ale faktem jest że po zakręceniu "wętylka"
    problemy zniknęły.
    U mnie odpowietrznik jest przy za kotłem a przed pompą, może to ta
    bliskość pompy powodowała problemy.
    W sumie jak się na tym zastanowić to rzeczywiści ciąg pompy mógł być
    taki że zaciągała powietrze przez odpowietrznik.
    W ogóle miałem dziwne efekty bo przy próbie odpowietrzania grzejników
    powietrze było wciągane.

    1. Naczynie wzbiorcze - całe? - odpowiednio napompowane?
    2. Ciśnienie w instalacji odpowiednie?
    3. Odpowietrznik na sztycy? w odpowiednim miejscu instalacji?
    jagr