  • 11. Data: 2011-04-21 18:59:39
    Temat: Re: ogrodzenie betownowe
    Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-20 18:39, skorka pisze:
    > Zamierzam ogrodzić się właśnie czymś w tym typie...
    > http://www.spec-bet.pl/index.php?d=51
    >
    > ... i w zwiazku z tym mam pytanie.
    > Czy te ogrodzenie są trwałe? Dochodziły mnie słuchy, że
    > jest ono zrobione z betonu wibrowanego, przez co niby bardziej
    > trwałego. Mam jednak co do tego pewne watpliwości, ponieważ
    > widziałam juz takie ogrodzenia popękane. Ile ono wogole postoi, w
    > przybliżeniu?

    Moje stoi piąty rok i nie zauważam żadnych oznak zużycia.

    > Słyszałam tez, ze
    > poniewaz przesła sa 2m to pomimo wtopionego 'rusztowania'
    > chwieją sie na tej, badz co badz sporej dlugosci.

    A ty zamierzasz się o nie obijać czy po prostu ma stać?
    Owszem nie da się ukryć, że się ruszają pod wpływem nacisku, ale to
    bardziej ze względu na luzy w żłobieniach słupków.
    Choć dochodzi tu jeszcze masa własna paneli

    > Ach no i, czy niefachowiec postawi takie ogrodzenie.

    We dwóch postawiłem w tydzień niespiesznie z 80 m ogrodzenia.

    Bogdan

  • 12. Data: 2011-04-22 19:37:47
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Popieram zdanie ze jest to paskudne, jak getto albo ogrodzenie na zabitej
    dechami wsi przy jakims bylym PGR. Zwykla siatka jest tania i jakos wyglada.

  • 13. Data: 2011-04-22 19:59:39
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    skorka <p...@t...pl> napisał(a):

    >Brzydkie? A 'sto milionow' posiadaczy moze sie mylic?

    Jestem tego samego zdania. Mam pdoworko to ogradzam czym chce.
    NI\ie znosze szeregu niczym nie rozniacych sie domkow, jak blokowisko.
    A ze komus sie nie spodoba plot? Jego problem, kto powiedzial, ze akurat sasiada
    jest ladniejszy? To kwestia gustu.

  • 14. Data: 2011-04-22 23:50:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 21:37:47 +0200, Koteczek napisał(a):

    > Popieram zdanie ze jest to paskudne, jak getto albo ogrodzenie na zabitej
    > dechami wsi przy jakims bylym PGR. Zwykla siatka jest tania i jakos wyglada.

    A jeszcze lepiej, kiedy nie wygląda, bo jest "utopiona" w zieleni.

  • 15. Data: 2011-04-24 20:19:12
    Od: skorka <p...@t...pl>

    Palne sa drewniany i koniec.
    Oczywiscie sztachety 160w conajmniej.

  • 16. Data: 2011-04-25 09:01:42
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 22 Kwi, 21:59, Przesmiewca <p...@v...com.pl> wrote:

    > Jestem tego samego zdania. Mam pdoworko to ogradzam czym chce.

    No i tu się możesz mylić :).
    Jak już ktoś napisał trzeba sprawdzić MPZP przy np betonowych, bo
    później mały donosik od niezadowolonego sąsiada, któremu się jednak to
    o(d)grodzenie nie spodoba i będzie kosztowało............

  • 17. Data: 2011-04-26 09:33:46
    Od: Kadar <o...@g...com>

    On 24 Kwi, 22:19, skorka <p...@t...pl> wrote:
    > Palne sa drewniany i koniec.
    > Oczywiscie  sztachety 160w conajmniej.

    I dobrze zrobisz wybierajac drewno.
    To ze sasiedzi cie nie interesuja to twoje prawo ale chcesz czy nie
    relacje miedzyludzkie istnieja. Ty mu na zlosc on tobie i w piatym
    pokoleniu nikt nie bedzie wiedzial dlaczego ale temu z naprzeciwka to
    trzeba dopier........ (dokoncze wedlug wlasnego uznania).
    Wszyscy na swiecie sie nauczyli (no prawie wszyscy), ze wiecej osiaga
    sie wspolpraca niz walka.

    KADAR

  • 18. Data: 2011-04-26 10:05:51
    Od: skorka <p...@t...pl>

    On 26 Kwi, 11:33, Kadar <o...@g...com> wrote:

> [...]
    > trzeba dopier........ (dokoncze wedlug wlasnego uznania).
    > Wszyscy na swiecie sie nauczyli (no prawie wszyscy), ze wiecej osiaga

    Sorry, sorry pszem pana. W wyborze ogrodzenie wziełam pod uwage
    przedewszystkim to, ze co do betonowego nie bylam w zupelnosci
    przekonana a komentarze przedpiscow jedynie mnie lekko ukierunkowały.
    Lekko, bo chamskich sugestii tez nie trawie.
    Natomiast co sie tyczy MPZP, nas to raczej nie dotyczy, bardziej
    wzglad na park krajobrazowy i ochrone gatunkow. Jesli idzie o sasiadow
    to jak stawiali 'mur chinski'(swoje ogrodzenie na podobienstow zamku
    Loch Ness,
    z kamieni polnych, to nie pytali mnie o zdanie, wobec czego ja rowniez
    sie nie poczuwam.
    Poza tym, juz dawno wyroslam z życia opinia i przychylnoscia innych,
    jako ze ono samo
    pokazuje, ze z niektorymi sie po prostu N I E D A.
    I jeszcze jedno primo. Gdyby to odemnie zależało, to postawiłabym
    czarna sciane
    dzwiekoszczelna, na 5 m w gore, ponieważ nie za bardzo lubie jak
    ktos mnie zbyt często podsluchuje. Wiadomo, człowiek na człowieka
    czasem
    cos powie, zwłaszcza na sasiada. Stad wysoki plot, uwazam za
    konieczność xxI
    zwalszcza jak ten sasiad, nie umie przyjmowac zasadnej krytyki. tyle
    --
    skorka
    http://www.youtube.com/watch?v=dhYKaISxGp8&feature=r

  • 19. Data: 2011-04-26 11:51:41
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Jak sie nie da inaczej to trzeba tluczkiem a nawet mlotkiem. Czlowiek
    czlowiekowi ... itd.
    Moje uwagi byly natury ogolnej ale nie trwam zatwardziale przy swoim
    jesli ktos ma rzeczywiste powody. Sam bym czasami odgrodzil sie jak
    bym mogl. Moi sasiedzi maja tarasu 20m2 a stawiaja ploty prawie na 2 m
    wysokie. Nie lubimy siebie i chetnie bysmy zjedli popijajac chianti -
    taki nasz rod.

    KADAR

  • 20. Data: 2011-04-26 13:42:05
    Od: skorka <p...@t...pl>

    On 26 Kwi, 13:51, Kadar <o...@g...com> wrote:
> [...]
    > bym mogl. Moi sasiedzi maja tarasu 20m2 a stawiaja ploty prawie na 2 m
    > wysokie. Nie lubimy siebie i chetnie bysmy zjedli popijajac chianti -

    To nie tak. Widzsz, ja sie nie ciepam z geba po sasiadach w stylu
    Kargula i Pawalka, za byle co. Mnie tam moga wieszac czerwone firaniki
    i pomalowac elewacje na rozowo. W kwestii sasiedztwa to jestem raczej
    za
    kurtuazyjnym halarju - tenks - and ju? - tenks - hi - hi
    Zwlaszcza, jesli z sasiedztwem nie laczy cie niec procz gatunku.

    Natomiast fakt, ze jestem dla niech od lat jakas inna
    bo nie przepadam za godzinnymi plotkami na stojaco, na goraco, vodkom
    ewery dej, to wyewoluowalam przez nasicie lat na NIE i koniec.

    Nie rozumiem jednak, co miales/las na mysli, piszac
    ze maja duzy taras a ploty wysokie - co ma jedno
    z drugim. Moze to Twoj problem i polega na permanentnej
    zazdrosci sasiadom tarasow, których Ty mieć nie mozasz.
    No sorry ;->
    --
    skorka