  • 1. Data: 2011-04-20 16:39:12
    Temat: ogrodzenie betownowe
    Od: skorka <p...@t...pl>

    Zamierzam ogrodzić się właśnie czymś w tym typie...
    http://www.spec-bet.pl/index.php?d=51

    ... i w zwiazku z tym mam pytanie.
    Czy te ogrodzenie są trwałe? Dochodziły mnie słuchy, że
    jest ono zrobione z betonu wibrowanego, przez co niby bardziej
    trwałego. Mam jednak co do tego pewne watpliwości, ponieważ
    widziałam juz takie ogrodzenia popękane. Ile ono wogole postoi, w
    przybliżeniu?
    Słyszałam tez, ze
    poniewaz przesła sa 2m to pomimo wtopionego 'rusztowania'
    chwieją sie na tej, badz co badz sporej dlugosci.
    Ach no i, czy niefachowiec postawi takie ogrodzenie.
    Prosze o rady
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-20 17:18:12
    Temat: Re: ogrodzenie betownowe
    Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl>

[...]

    Skorko, nie idź tą drogą! To brzydkie jest.

  • 3. Data: 2011-04-20 17:49:46
    Od: skorka <p...@t...pl>

    On 20 Kwi, 19:18, "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> wrote:
    > Skorko, nie idz ta droga ! To brzydkie jest.

    Podalam przykladowy wzor, sa inne ladniejsze.
    A co proponujesz w miare taniego?

  • 4. Data: 2011-04-20 17:57:12
    Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl>

    Uzytkownik "skorka" <p...@t...pl> napisal w wiadomosci
    r.googlegroups.com...

    > Podalam przykladowy wzor, sa inne ladniejsze.
    > A co proponujesz w miare taniego?

    Wszystkie tego typu betonowe ogrodzenia sa brzydkie (oczywiscie to tylko
    moja subiektywna opinia). Jak planujesz cos takiego to pamietaj, ze bedziesz
    na to patrzec przez dluzszy czas (i sasiedzi tez)
    Proponuje klasyczna siatke metalowa pomalowana na neutralny kolor. Jak
    chcesz sie odgrodzic od otoczenia to jakis zywoplot lub pnacza.
    Wazne aby ogrodzenie robil czlowiek z doswiadczeniem, jak majster odwali
    fuszerke to po pierszej zimie bedzie krzywo.

  • 5. Data: 2011-04-20 19:17:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 19:57:12 +0200, Mirek napisał(a):

    > Wszystkie tego typu betonowe ogrodzenia sa brzydkie (oczywiscie to tylko
    > moja subiektywna opinia). Jak planujesz cos takiego to pamietaj, ze bedziesz
    > na to patrzec przez dluzszy czas (i sasiedzi tez)

    Dodałbym do tego, że wiele MPZP zabrania takich ogrodzeń (i słusznie, bo
    tylko szpecą okolicę). To by należało też sprawdzić, jeśli nie ma się
    pewności, że można.

    > Proponuje klasyczna siatke metalowa pomalowana na neutralny kolor. Jak
    > chcesz sie odgrodzic od otoczenia to jakis zywoplot lub pnacza.

    Albo siatka a na niej zielone :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2011-04-21 06:49:09
    Od: skorka <p...@t...pl>

    On 20 Kwi, 19:57, "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> wrote:
    > Uzytkownik "skorka" <p...@t...pl> napisal w
    wiadomoscinews:ec7a830f-1430-4a4e-ac55-323e2f5161fa@
    j25g2000vbr.googlegroups.com...> On 20 Kwi, 19:18, "Mirek"
    <m...@w...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    > Wazne aby ogrodzenie robil czlowiek z doswiadczeniem, jak majster odwali
    > fuszerke to po pierszej zimie bedzie krzywo.

    Brzydkie? A 'sto milionow' posiadaczy moze sie mylic?
    O to sie wzielam zalamalam :(
    O sosiadow i ich preferencje co do mego ogrodzenie to
    juz dawno nie dbam i gdyby to jedynie odemnie zalezało
    to postawilabym o takie
    http://www.dombal.com.pl/panele/panele-nowoczesne/pa
    nele-zaluzja.html
    tak wiem jestem odludkiem, ale ale jak powszechnie wiadomo, deska sie
    zsechnie i wciagnie
    gabaryt lacznie z zakladka.
    Jeszcze cos takiego mi chodzi po glowie, bodajże w nomi to
    sprzedaja.
    http://www.ogrodzeniapanelowe.eu/10-Ogrodzenia-wysok
    ie.html

  • 7. Data: 2011-04-21 07:38:01
    Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl>

    Brzydkie? A 'sto milionow' posiadaczy moze sie mylic?

    Tu masz interesujący wątek :
    http://archiwum.polityka.pl/art/15-najbrzydszych-rze
    czy-w-nowej-polsce,428744.html

  • 8. Data: 2011-04-21 08:18:01
    Od: p?rform?rka <m...@i...pl>

    On 21 Kwi, 09:38, "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> wrote:
    > Brzydkie? A 'sto milionow' posiadaczy moze sie mylic?
    >
    > Tu masz interesuj cy w tek :http://archiwum.polityka.pl/art/15-najbrzydszych-rz
    eczy-w-nowej-polsc...

    No kurna, zaprawde jakby masz racje, coś
    jak katakumba za zycia.
    No to sie kompletnie zalamałam, bo nie o
    garsc luxusu dla ubogich mi chodzilo a o
    szybkie i skuteczne odgrodzenie sie od cudzych
    psow, kotow, chudych kurczakow i ...
    ewentualna ciekawosci międzysąsiedzka, jakoze
    sasiedzwo mam niemalze sklejona ze mna - stare
    budownictwo. No i wiele innych takich czynnikow.
    No nic, bede sie rozgladac z czyms inszym.

  • 9. Data: 2011-04-21 08:20:58
    Temat: Re: ogrodzenie betownowe(na wszelka ewentualnosc)
    Od: skorka <p...@t...pl>

  • 10. Data: 2011-04-21 10:07:39
    Od: Gregorius <n...@m...adresu.com>

    W dniu 2011-04-20 19:57, Mirek pisze:

    > Wszystkie tego typu betonowe ogrodzenia sa brzydkie (oczywiscie to tylko
    > moja subiektywna opinia). Jak planujesz cos takiego to pamietaj, ze bedziesz
    > na to patrzec przez dluzszy czas (i sasiedzi tez)

    Pewnych zalet jednak nie można im odmówić - są tanie i dobrze "izolują
    od sąsiadów". Również nie przepadam za tym typem ogrodzenia, ale
    całkowicie rozmyślnie chce użyć "betonki" na jednej krawędzi działki,
    żeby odgrodzić się szczelnie od zapyziałej działki sąsiedniej. Od swojej
    strony posadzę żywopłot i myślę, że będzie dobrze.

    --
    Gregorius