    From: Gregorius <n...@m...adresu.com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: ogrodzenie betownowe
    Date: Thu, 21 Apr 2011 12:07:39 +0200

    W dniu 2011-04-20 19:57, Mirek pisze:

    > Wszystkie tego typu betonowe ogrodzenia sa brzydkie (oczywiscie to tylko
    > moja subiektywna opinia). Jak planujesz cos takiego to pamietaj, ze bedziesz
    > na to patrzec przez dluzszy czas (i sasiedzi tez)

    Pewnych zalet jednak nie można im odmówić - są tanie i dobrze "izolują
    od sąsiadów". Również nie przepadam za tym typem ogrodzenia, ale
    całkowicie rozmyślnie chce użyć "betonki" na jednej krawędzi działki,
    żeby odgrodzić się szczelnie od zapyziałej działki sąsiedniej. Od swojej
    strony posadzę żywopłot i myślę, że będzie dobrze.

    --
    Gregorius