    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ogrodzenie - mocowanie sztachet drewnianych
    Date: Thu, 2 Nov 2017 19:17:46 +0100

    W dniu 02.11.2017 o 17:07, Kris pisze:

    > http://mixstor.pl/glowna/382-wsz5_5x50-5904722463134
    .html
    > Tego typu wkręt
    > Jeśli masz profile zamknięte to dodatkowa zaleta że nie trzeba wiercić na wylot
    Ja kupiłem podobne wkręty w Castoramie (wkręty farmerskie 4,8 mm).
    Niestety to cholerstwo po jakimś czasie pęka i po roku miałem 30% do
    wymiany, z tym utrudnieniem, że co zrobić z kikutem wkręta, jaki
    pozostał w otworze? Wybić, ani wykręcić się nie da, wywiercić też nie.
    Pozostaje wiercić nowy obok. Tak więc tego typu wkrętów nie polecam,
    chyba, że do mocowania blachy do drewna, to proszę bardzo.
    Jacek