  • Data: 2019-09-12 14:04:20
    Temat: Re: ogrzewanie gazem czy prądem +FV
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie o to pytamy.

    3. Sprzedawca, o którym mowa w art. 40 ust. 1a, dokonuje
    rozliczenia ilości
    energii elektrycznej wprowadzonej i pobranej z sieci przez prosumenta,
    na podstawie
    wskazań urządzenia pomiarowo-rozliczeniowego dla danej
    mikroinstalacji, po
    uzyskaniu danych pomiarowych od operatora systemu dystrybucyjnego
    elektroenergetycznego, przekazanych przez tego operatora w taki
    sposób aby ilość
    wprowadzonej i pobranej przez prosumenta energii była rozliczona po
    wcześniejszym
    sumarycznym bilansowaniu ilości energii z wszystkich faz dla
    trójfazowych
    mikroinstalacji.

[...]

    5. Rozliczeniu podlega energia elektryczna wprowadzona do sieci nie
    wcześniej
    niż na 365 dni przed dniem dokonania odczytu rozliczeniowego w bieżącym
    okresie
    rozliczeniowym. Jako datę wprowadzenia energii elektrycznej do
    sieci w danym
    okresie rozliczeniowym przyjmuje się datę odczytu rozliczeniowego,
    na podstawie
    którego określana jest ilość energii elektrycznej wprowadzonej w
    całym okresie
    rozliczeniowym.

    Prosszę teraz sobie interpretujcie zapisy :)

    --
    Janusz