  • Data: 2017-08-18 09:56:28
    Temat: Re: okna montaż
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 09:22:58 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Chyba zostanę przy pianie....

    Ja się też przymierzałem do ciepłego montażu, koniec końców mam pianę
    i jakieś badziewiaste plastikowe parapety, w dodatku puszki rolet
    nad oknami (ale schowane pod 20cm styro, więc nie jest tragicznie).
    Kazałem tylko Mietkom wysunąć okna ze 3-4 cm poza mury.
    Pomiary termowizją jak i rachunki za ogrzewanie po pierwszym rozruchowym
    sezonie pokazują, że taki montaż się póki co sprawdza. Pewnie jakbym
    miał więcej kasy, czas i zacięcia to bym kombinował, ale przypuszczam
    że to się jednak nie opłaci.

    L.