  • Data: 2009-03-17 21:04:01
    Temat: Re: opryskiwanie brzoskwini
    Od: "groman" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Nie poddawaj się .
    Oprysk jes bardzo skuteczny jak się go dobrze zrobi.

    Ważne sprawy
    - temperatura powietrza wyższa niż 6 C
    - preparat (Sylit , Carpene ) rozpuścić w ciepłej wodzie
    - zrobić duże stężenie mała torebka starcza zdaje się że na niecałe 2 litry
    wody ( przeczytać stężenie dla kędzierzawości brzoskwiń w ulotce)
    - powtórzyć zabieg 2 3 razy ponieważ pąki liściowe pękają nierównoczesnie
    - pierwszy zabieg już teraz następne powtarzać co 5 dni
    Jak tak zrobisz to sukces gwarantowany

    Pozdrawiam