  • Data: 2018-11-09 19:37:57
    Temat: Re: osiedla bez zwierząt
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2018 o 23:08, PiteR pisze:
    > Podobno są w Polsce nowe osiedla gdzie chcąc zamieszkać zobowiązanie
    > jest, że nie będzie się miało psa. Czy jest to realne do zakazania wg
    > polskiego prawa?

    myślę ze może to być duże uproszczenie pewnego problemu. JA to widzę
    tak: Obecne psy to jakieś karykatury, popierdółki zwierząt. Nic nie
    słuchają, nic nie kumają. Właściciel otwiera drzwi do mieszkania, pies
    leci na pod drzwi wyjściowe z klatki schodowej i sika, albo wewnątrz
    albo na zewnątrz. na ścianę budynku. po wyjściu na podwórko sra i sika
    gdzie popadnie. co lepszy właściciel kupska pozbiera, ale te stałe.
    sraki i rzygów juz nie. za moich czasów można było się na trawie z
    kocem wyłożyć, a teraz z pnia drzewa podaje jak z za budki z piwem gdzie
    żule oddają mocz.
    Więc jeśli ktoś prawnie wywalczyłby "zezwolenie", brak zakazu
    posiadania psa, to już zezwolenie na sikanie (przez psa) na ściany,
    drzewa, trawę - na 100% nie. Więc wspomniany zakaz - to skrót myślowy.
    rybki na 100% można mieć.

    ToMasz