  • Data: 2018-11-10 08:24:58
    Temat: Re: osiedla bez zwierząt
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    > Atrakcyjna sprawa. Wyobraźmy sobie osiedle bez wariatek z psami,
    O psach- mam, ale nie próbowalem. Wolę wieprzowinę, prostsza jest w użyciu.
    Ale u nas na wsi bywają również gołębie.Jeden ze znajomych miał taki "lot"
    pocztowych, ładnych i mocno kosztownych.No i jakoś tak się zgadało, spytał czy
    ja lubię gołębie.No lubię, ale skubać to musi kto inny.
    Długo się nie odzywał...
    Mówisz że osiedle bez psów?
    Jeśli widzę jakieś niegrzecznego szczyla, mawiam- przy mamie-że bardzo lubię
    takie małe dzieci.Z keczupikiem, albo z musztardą...
    Pozdro.abomito