  • Data: 2018-11-10 01:40:42
    Temat: Re: osiedla bez zwierząt
    Od: Jawi <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-08 o 23:08, PiteR pisze:
    > do 23oo gdzie piesek napierdala przy
    > najlżejszym szurnięciu butem na parkingu.
    No to jesteś szczęśliwym sąsiadem :)
    Ja mam niedaleko sklep "Żabka" - taki słynący z dziwnie wysokich cen
    sklepik z piwem i papierosami.
    Zamykają go o 23.00 0 i tu dopiero rozpoczyna się życie. Pomijam
    dyskusję po zamknięciu pod sklepem, bo pożegnać się trzeba, to zimą
    odpalanie samochodu, gazowanie i rozgrzewanie auta, skrobanie szyb.
    Latem Ci co mają najbliżej zamykają okna lub cisną słowa zjebek.
    Kolejny dowód na to, że psy w porównaniu z ludźmi to "pikuś".
    I teraz wyobrażam sobie osiedle bez złośliwych ludzi...