  • 1. Data: 2016-11-08 15:26:29
    Temat: panele kontra deska do prasowania
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Kupiłem ostatnio panele 60 zł/m2
    Mamy deske do prasowania viledy znaczy taka lepsza.
    Dzisiaj koszule sobie prasowałem i widzę że nogi deski się lekko ruszają.

    I już teraz tylko czekam jak się rysy pojawią na podłodze.

    Problem jest taki że ulubione miejsce do prasowania żony to środek pokoju.
    A nie mamy dywanu.
    Ma ktoś pomysł co zrobić żeby unieruchomić deskę.
    Panele dopiero miesiąc mają :(

  • 2. Data: 2016-11-08 19:31:21
    Temat: Re: panele kontra deska do prasowania
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Bolko pisze tak:

> [...]
    > pokoju. A nie mamy dywanu.
    > Ma ktoś pomysł co zrobić żeby unieruchomić deskę.

    załóż kółeczka

    z hamulcami ;)

    --
    Piter

    Na czym polega remont generalny domu w Anglii?
    Na wymianie wszystkich dywanów.

  • 3. Data: 2016-11-08 20:15:40
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 15:26:30 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > A nie mamy dywanu.
    > Ma ktoś pomysł co zrobić żeby unieruchomić deskę.

    podklej nogi jakims filcem i wyluzuj - panele są twoje i masz pełny prawo je
    porysować :)

    b.

  • 4. Data: 2016-11-08 20:42:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 15:26:30 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Ma ktoś pomysł co zrobić żeby unieruchomić deskę.
    > Panele dopiero miesiąc mają :(

    Kupić płat przezroczystego plastiku na wymiar, nie mam pojęcia
    z czego to jest, czasami to się na biurkach kładzie.
    Jest niewidoczne, miękkie i ma dość duży opór, toto się nadaje też
    pod krzesła biurowe jak nie chcemy mieć wytartego parkietu.

    L.

  • 5. Data: 2016-11-08 21:10:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Lisciasty wrote:

> [...]
    > Jest niewidoczne, miękkie i ma dość duży opór, toto się nadaje też
    > pod krzesła biurowe jak nie chcemy mieć wytartego parkietu.

    to się kładzie na podłogi
    <http://www.maximat.pl/k4,maty-ochronne-na-twarde-po
    dlogi-panele-plytki-itp.html>

    na biurka trochę inne

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-11-08 21:17:25
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > załóż kółeczka
    > z hamulcami ;)
    przerabiałem
    łóżeczko na kółkach + deska barlinecka z marketu za 60 zł
    nie polecam

  • 7. Data: 2016-11-08 21:20:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.11.2016 o 15:26, Bolko pisze:
> [...]
    > A nie mamy dywanu.
    > Ma ktoś pomysł co zrobić żeby unieruchomić deskę.

    ja mam miękkie deski sosonowe i wszelkie meble mające mieć poślizg, mają
    naklejony filc. meble nie mające mieć poślizgu - gumę. (taką z placów
    zabaw) wybierz sobie co wolisz i do dzieła

    ToMasz

  • 8. Data: 2016-11-08 21:30:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 20:42:41 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    > Jest niewidoczne, miękkie i ma dość duży opór, toto się nadaje też
    > pod krzesła biurowe jak nie chcemy mieć wytartego parkietu.
    Ikea coś takiego kiedyś sprzedawała pod krzesła biurowe. Może ma do dzisiaj
    Coś w ten deseń
    http://img4.sprzedajemy.pl/540x405_podkladka-mata-po
    d-k-288784.jpg

  • 9. Data: 2016-11-08 23:00:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budyń pisze tak:

    > panele są twoje i masz pełny prawo je porysować :)

    :)

  • 10. Data: 2016-11-09 01:00:43
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-11-08 20:30, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Ikea coś takiego kiedyś sprzedawała pod krzesła biurowe. Może ma do dzisiaj
    > Coś w ten deseń
    > http://img4.sprzedajemy.pl/540x405_podkladka-mata-po
    d-k-288784.jpg

    Mówisz i masz
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/44881100/
    ale na all. 4x taniej pod hasłem "podkładka pod krzesło".

    Ale podłoga pod tym też się wyciera, bo piach/kurz wchodzi pod spód a ten
    plastik jednak trochę się rusza, nawet mimo przystawienia "stukilowym"
    biurkiem. Za to w miękkim drewnie nie robią się rowki od kółek krzesła.