  • 1. Data: 2016-11-07 08:07:26
    Temat: wkładka drzwiowa 26-41
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Wyszło mi, że potrzebuje do drzwi wkładek

    26-41
    26-41G (z pokrętłem)

    ostatecznie 25-40. Jak gdzieś są to takie maksymalnie najprostsze
    (albo kompletna chińszczyzna albo jakieś najtańsze modele na przykład
    gerdy). A ja szukam czegoś co stworzy jakieś lepsze pozory
    bezpieczeństwa. Mogę dać 100-200-300 za sztukę ale tego cholerstwa
    po prostu nie ma.

    Ktoś takie widział ?

  • 2. Data: 2016-11-11 17:25:20
    Temat: Re: wkładka drzwiowa 26-41
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-11-07 08:07, ww wrote:
> [...]
    > gerdy). A ja szukam czegoś co stworzy jakieś lepsze pozory
    > bezpieczeństwa. Mogę dać 100-200-300 za sztukę ale tego cholerstwa

    rozsadny klucz musi miec swoja dlugosc - zazwyczaj wkladki zaczynaja sie
    od 30-31mm

    wybor porzadnych wkladek masz np. na http://www.jeden-klucz.pl