    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: papiery do PnB
    Date: Mon, 05 Oct 2009 18:17:05 +0200

    Patchus pisze:

    > Kilka dni temu poradziliście komuś, żeby zlecił to firmie która się
    > kompleksowo wszystkim zajmie.
    > Czy może ktoś z Was polecić jakąś taką firmę z okolic Gliwic ?
    > I przy okazji ile taka usługa mogłaby kosztować ?

    Z okolic Gliwic Ci nie poradzę, bo operuję na nieco innym terenie :-)
    kilkaset kilometrów :-).
    Co do ceny... Każdy się ceni wg własnych stawek. Mnie jakoś nie wydawało
    się za drogo, ale też za samą usługę nie wiem ile wyszło, bo zapłaciłem
    za wszystko jakieś dwa tysiące, czy coś takiego... W tym była też
    adaptacja budynku i kilka przeróbek, które wymagały troche rysowania i
    obliczeń.
    Ile na Śląsku wezmą...? to pewnie zależy od pracowni na jaką trafisz. :-),
    Ja jak szukałem 'chętnych', to w robocie była panorama firm i telefon
    :-). Załatwiałem 'z oddali', bo też obecnie mieszkam na Śląsku.

    pozdrawiam
    robercik-us