  • 1. Data: 2009-10-05 15:55:39
    Temat: papiery do PnB
    Od: "Patchus" <yarin ( c u t ) @poczta.fm>

    Witam
    Jestem na etapie kompletowania pozwoleń, projektów i wszelkiej maści
    papierów potrzebnych do pozwolenia na budowę.
    Kilka dni temu poradziliście komuś, żeby zlecił to firmie która się
    kompleksowo wszystkim zajmie.
    Czy może ktoś z Was polecić jakąś taką firmę z okolic Gliwic ?
    I przy okazji ile taka usługa mogłaby kosztować ?

    z góry dziękuję
    Tomek

  • 2. Data: 2009-10-05 16:17:05
    Temat: Re: papiery do PnB
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Patchus pisze:

    > Kilka dni temu poradziliście komuś, żeby zlecił to firmie która się
    > kompleksowo wszystkim zajmie.
    > Czy może ktoś z Was polecić jakąś taką firmę z okolic Gliwic ?
    > I przy okazji ile taka usługa mogłaby kosztować ?

    Z okolic Gliwic Ci nie poradzę, bo operuję na nieco innym terenie :-)
    kilkaset kilometrów :-).
    Co do ceny... Każdy się ceni wg własnych stawek. Mnie jakoś nie wydawało
    się za drogo, ale też za samą usługę nie wiem ile wyszło, bo zapłaciłem
    za wszystko jakieś dwa tysiące, czy coś takiego... W tym była też
    adaptacja budynku i kilka przeróbek, które wymagały troche rysowania i
    obliczeń.
    Ile na Śląsku wezmą...? to pewnie zależy od pracowni na jaką trafisz. :-),
    Ja jak szukałem 'chętnych', to w robocie była panorama firm i telefon
    :-). Załatwiałem 'z oddali', bo też obecnie mieszkam na Śląsku.

    pozdrawiam
    robercik-us

  • 3. Data: 2009-10-05 18:13:27
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Patchus" <yarin ( c u t ) @poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy może ktoś z Was polecić jakąś taką firmę z okolic Gliwic ?
    > I przy okazji ile taka usługa mogłaby kosztować ?

    U mnie robił to mój przyszły kierbud. Poszukaj kogo kto ma wejścia w
    starostwie i zrobi to Tobie sprawnie i bez zgrzytów.
    Pózniej zostanie Twoim kierbudem i bedzie miał kto Tobie dziennik budowy
    wypelniać.

    Kris

  • 4. Data: 2009-10-05 19:18:32
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Użytkownik "Patchus" <yarin ( c u t ) @poczta.fm> napisał w
    wiadomościnews:had4t5$kq1$1@polsl.pl...> Witam

    Sam nie możesz tego skompletować. To nie takie straszne a i wiele sie
    nauczysz.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 5. Data: 2009-10-05 20:33:34
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Czy może ktoś z Was polecić jakąś taką firmę z okolic Gliwic ?
    > I przy okazji ile taka usługa mogłaby kosztować ?
    >
    > z góry dziękuję
    > Tomek

    Jeżeli chodzi o Śląsk to nie zapomnij o uzgodnieniach z wojskiem i
    górnictwem - bez tego nie pobudujesz.
    --
    Jackare