  • 1. Data: 2009-10-05 08:50:10
    Temat: czym podbic nogi od mebli
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    Witam.
    Mam w domu drewniane podłogi.
    chcialbym podbić czymś nogi żeby nie rysowac, nie niszczyc podłóg.

    Co polecacie ? filc ? jakis gruby koc ? wykładzina ?
    i czym to najlepiej kleić zeby się dobrze trzymało ?

    z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2009-10-05 09:05:33
    Temat: Re: czym podbic nogi od mebli
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Co polecacie ? filc ? jakis gruby koc ? wykładzina ?
    > i czym to najlepiej kleić zeby się dobrze trzymało ?

    Są takie gotowe podkładki filcowe kilku milimetrowe z klejem. Wycinasz
    dowolny kształt i podklejasz. Jednak ten klej nie jest jakiś supermocny i z
    czasem u mnie przesuwają się te podkładki.

  • 3. Data: 2009-10-05 09:08:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 Oct 2009 10:50:10 +0200, osobnik zwany Wojtek
    wystukał:

    > Witam.
    > Mam w domu drewniane pod?ogi.
    > chcialbym podbiae czym? nogi ?eby nie rysowac, nie niszczyc pod?óg.
    >
    > Co polecacie ? filc ? jakis gruby koc ? wyk?adzina ? i czym to najlepiej
    > kleiae zeby sie dobrze trzyma?o ?

    filcem,
    a najprościej udać się do IKEI i zanabyć gotowe zestawy samoklejących
    podkładek.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2009-10-05 09:55:16
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Wojtek napisał:
    > Witam.
    > Mam w domu drewniane podłogi.
    > chcialbym podbić czymś nogi żeby nie rysowac, nie niszczyc podłóg.

    Uzywaj pumeksu :) A podbijanie nóg może być bolesne, jak już musisz to
    coś podklej, ale nie wiem czy podczas kąpieli nie odpadnie

    > Co polecacie ? filc ? jakis gruby koc ? wykładzina ?
    > i czym to najlepiej kleić zeby się dobrze trzymało ?
    >
    > z gory dziekuje za pomoc.

    Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać :)

    A tak serio to jeśli krzesła lekkie, kup podkładki filcowe przyklejane,
    jeśli coś cięższego to albo przybijane, albo wkręcane, lub osadzane w
    otworze. A jak będziesz szukał to szukaj ślizgów meblowych - tak to
    czasem nazywają.

    pozdrawiam
    rafał

  • 5. Data: 2009-10-05 17:03:11
    Od: "Przemas" <p...@g...com>

> [...]
    >
    > Co polecacie ? filc ? jakis gruby koc ? wykładzina ?
    > i czym to najlepiej kleić zeby się dobrze trzymało ?

    Ja wycinam z kupionego przez siebie filcu. Filc przyklejam na budapren. Nie
    zdarzyło mi się do tej pory aby odkleiła się jakakolwiek podkładka (trzymają
    już 4 lata).
    Kupno samemu filcu na kg jest o wiele tańsze od gotowych podkładek
    filcowych. Ponadto można samemu dobrać grubość,gdyż te kupne są jakieś
    cienkie.

    pozdrawiam

    Przemek

  • 6. Data: 2009-10-05 19:00:46
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Przemas" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    (ciap)
    > Kupno samemu filcu na kg jest o wiele tańsze od gotowych podkładek
    > filcowych. Ponadto można samemu dobrać grubość,gdyż te kupne są jakieś
    > cienkie.

    Gdzie kupiłeś na kilogramy?

    Włodek

  • 7. Data: 2009-10-05 19:25:43
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Przy okazji nog i podklejania.

    Kilka lat temu kupiłem podkladki pod nogi ale TEFLONOWE dajace
    poslizg. Dobre na wykladziny i wszelkiego typu dywany. Szukalem w
    kilku miejscach i mowia ze juz takich nie ma.
    Czy mozna to czyms zastapic?
    Sprawdzilo mi sie to w kilku przypadkach doskonale naprawde lekko
    meble sie przesuwa. Probowalem juz kilku patentow ale to nie to samo.

    Pozdrawiam
    Dy