  • 1. Data: 2009-10-04 22:16:20
    Temat: Wpuszczenie halogenow w wate szklana - potrzebne takie poljajka - gdzie kupie?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    A wiec w sufit gdzie jest wata szklana chce wpuscic halogeny i aby to
    odzizolowac to potrzebne mi takie puszki - gleboka puszka kontaktowa
    jest za plytka....wiec potrzebne inne takie poljajka/puszki - gdzie cos
    takiego kupie? Jak to szukac?

  • 2. Data: 2009-10-04 22:23:48
    Od: BartekK <s...@N...org>

    fReLuZ pisze:
> [...]
    > odzizolowac to potrzebne mi takie puszki - gleboka puszka kontaktowa
    > jest za plytka....wiec potrzebne inne takie poljajka/puszki - gdzie cos
    A w jakim celu chcesz je izolować od waty? Wacie szklanej i 500'C nie
    zaszkodzi nic zupełnie. Już bardziej istotne jest dla oprawy halogenowej
    dobre chłodzenie, ale dodanie jej puszki wiele tu nie poprawi, i tak nie
    będzie gdzie tego ciepła wypromieniować.
    W warunkach bojowych stosowało się ceramiczne doniczki (takie gliniane,
    ogrodnicze, kolor ceglasty, najtańsze by były cienkie i lekkie, z
    dziurką na dnie dla kabla)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-10-05 06:25:11
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    fReLuZ pisze:
> [...]
    > odzizolowac to potrzebne mi takie puszki - gleboka puszka kontaktowa
    > jest za plytka....wiec potrzebne inne takie poljajka/puszki - gdzie cos
    kup ceramiczne doniczki

  • 4. Data: 2009-10-05 09:09:51
    Od: "Łukasz" <g...@o...pl>

    ja zrobiłem z puszki mleku dla dziecka
    duza fajna metalowa pucha

  • 5. Data: 2009-10-05 12:33:43
    Od: "Pawel" <p...@w...edu.pl>

    Nie zastąpione są doniczki gliniane/ceramiczne po 2.5 :-)

    pzdr
    Pawel

  • 6. Data: 2009-10-06 07:53:50
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > Nie zastąpione są doniczki gliniane/ceramiczne po 2.5 :-)

    Albo przycięte puszki po piwie:)

    Zbyszek