  • Data: 2020-05-09 10:58:35
    Temat: Re: pękające obudowy filtrów. Rozwiązanie?
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2020 o 11:57, Jacek pisze:
> [...]
    [ciach]
    > Całkiem sensowny pomysł. Powinno działać.
    > Jacek

    Tak się zastanawiam, jaka to mogłaby być butelka - w sensie jak ją
    napompować "ciśnieniem". Wstawić zawór presta/samochodowy?
    I ciekawy jestem czy po iluś zgięciach takiej butelki nie trzasnęła*
    powodując jakąś eksplozję w filtrze.

    *wiaderko z brico, co z niego zrobiłem cyklon do odkurzacza, po iluś
    cyklach przypchania rury odkurzacza - podciśnienie i wyginanie, dosyć
    efektownie mi się rozsypało