    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pęknięcie ściany jak zabezpieczyć
    Date: Mon, 8 Feb 2016 23:13:25 +0100

    W dniu 2016-02-08 o 22:52, Krycha pisze:
    > Jak zabezpieczyć takie pęknięcie na suficie i ścianie?
    > http://tnij.org/nszl3g4
    > aby potem nie pękało ponownie.
    > Gdy była odwilż i topniał śnieg, wchodziła tędy woda, następnego dnia
    > było już sucho, bo dobrze grzeją kaloryfery.
    > Mimo późniejszych deszczów woda nie pojawiła się, więc Spółdzielnia nie
    > podejmuje żadnych kroków.
    > Chciałabym tak zabezpieczyć "wciskając" coś w tę szparę, aby woda nie
    > dostawała się więcej (jeżeli to w ogóle możliwe).
    > Co radzicie zrobić, aby te zacieki nie "wyszły" po malowaniu?
    >
    > Pozdrawiam Krycha.

    Aby nie pękało, to chyba tylko ankrowanie pomoże:
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?120682-ank
    rowanie-%C5%9Bcian-nosnych
    Żaden kit/szuwaks/klej/itp na pęknięcie nic nie da (poza wyglądem na
    jakiś czas). Możesz za to zaszpachlować, żeby szczelina nie straszyła
    np. uszczelniaczem akrylowym z tuby. Można spróbować go wcisnąć głębiej,
    niż tylko powierzchniowo. AKryl kurczy się wysychając, więc po
    zaszpachlowaniu i wyschnięciu można go uzupełnić, aby nie było widać.
    Co do farby, to u mnie ładnie sprawdził się na podobnych zaciekach
    Milamat. Nic nie przebija, mimo, że to już ponad rok od malowania.
    JAcek