  • Data: 2011-06-05 08:46:42
    Temat: Re: pęknięta płytka gresowa na podłodze
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-05 09:58, bartez pisze:

    > Domyślam się, że płytka jest na zewnątrz więc będzie coraz gorzej
    > (woda,mróz itd). Najlepszym rozwiązaniem jest wymiana płytki i trudno
    > raczej w takim przypadku doradzić coś innego. Napisz na czym polega ta
    > trudność z wymianą. Może wtedy coś się poradzi.

    w zasadzie przesadzilem :) to nie gres, to plytka polerowana
    Jest w mieszkaniu, mam takich 5szt - niestety budowlaniec spieprzyl
    sprawe. Pekly te plytki, ktore sa naciete (np. z calej plytki wyciety
    fragment prostokatny). Plytki 60x60 sa na 1cm warstwie kleju, niestety
    cienkowarstwowego (nie chcial sluchac ze bedzie zle... a teraz sam se
    radz czlowieku)

    W kazdym razie 2 plytki sa na ogrzewaniu podlogowym i nie sadze, aby
    dalo sie zdjac plytke bez uszkodzenia tegoz (ogrzewanie w warstwie
    kleju). Pozostale 3 plytki sa nie takie problematyczne, ale sam ich
    raczej nie wymienie a nikt mi tutaj nie przyjdzie aby wymienic 3
    plytki... dodatkowym utrudnieniem jest fuga epoksydowa, pewnie nie usune
    jej z sasiadujacych plytek po usunieciu tej jednej...

    To wszystko powoduje, ze szukam innego rozwiazania

    Sierp