  • 1. Data: 2012-11-15 10:56:41
    Temat: pianka montazowa - jak najepsza?
    Od: a...@g...com

    witam.
    potrzeba mi zanabyc w drodze kupna kilka puszek, no -dziesiat moze nawet, pianki
    montazowej. Do uszczelniania termicznego instalacji w starym domu - mam takich
    dziwnych zakamarkowych miejsc mase i tylko piana tam zagra...
    jaka polecacie o najlepszym stosunku cena - wydajnosc?
    dzieki...

  • 2. Data: 2012-11-15 16:42:39
    Temat: Re: pianka montazowa - jak najepsza?
    Od: sklep <N...@o...pl>

    W dniu 15.11.2012 10:56, a...@g...com pisze:
> [...]
    dziwnych zakamarkowych miejsc mase i tylko piana tam zagra...
    > jaka polecacie o najlepszym stosunku cena - wydajnosc?
    pianka z allegro po dacie za 4.20 była. Zastanawiałęm się czy nie kupić
    wszystkich które mial sprzedawca....

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-11-19 22:09:08
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > mam takich dziwnych zakamarkowych miejsc mase i tylko piana tam zagra...
    > jaka polecacie o najlepszym stosunku cena - wydajnosc?

    O ile nie za pozno to tylko Illbruk. Struktura w calej masie po stwardnieniu
    jak pumeks, bez pustych przestrzeni itp.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2012-11-21 13:17:11
    Od: a...@g...com

    > O ile nie za pozno to tylko Illbruk. Struktura w calej masie po stwardnieniu
    >
    > jak pumeks, bez pustych przestrzeni itp.
    > Pozdro.. TK
    nie. nie za pozno, bo robota mi sie slizga czasowo...
    a mozna toto kupic ot tak sobie w jakims skladzie? Ktos z wielkich to prowadzi?
    Z netu wynika ze tylko przez www, a wolalbym nie czekac, kuriery przelewy, jechac i
    zakupic...
    thx

  • 5. Data: 2012-11-21 14:18:37
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

> [...]
    > prowadzi?
    > Z netu wynika ze tylko przez www, a wolalbym nie czekac, kuriery przelewy,

    Illbruck to wielka firma. Czy mozna kupic? No nie wiem jak u Ciebie. Ja to
    sprzedaje gdyby co, wiec mozna. :-)
    Cena na polce 19,- wiec nie daj sie naciagnac na niewiadomo co. Na skladach
    budowlanych widuje, w marketach Dan Breven czy jakos tak czesto widuje. Ale
    tego nie bierz. Mialem tego dwa kartony i porazka totalna jak mowili
    klienci. Wogole nie trzyma sie podloza, zjezdza jak glizda. Z dobrych pian
    to Soudal np. Kupisz pewnie wszedzie w cenie dwadziescia cos za puszke.
    Tytana jeszcze przerabialem, ale mimo reklamy super piany to po odcieciu
    zdarzaly sie puste miesca wielkosci pomaranczy, wiec raczej nie polecam.
    Generalnie Illbruck to pierwsza liga.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2012-11-21 16:28:36
    Od: a...@g...com

    > zdarzaly sie puste miesca wielkosci pomaranczy, wiec raczej nie polecam.

    w izolacyjnosci cieplnej to najlepiej jak duzo najmniejszych przestrzeni tak?

    > Generalnie Illbruck to pierwsza liga.

    poslalem im to zapytanie. przyszla odpowiedz ze tylko na necie....
    no nic bede musial sie zasadzic na to przez www

  • 7. Data: 2012-11-21 22:35:47
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > w izolacyjnosci cieplnej to najlepiej jak duzo najmniejszych przestrzeni
    > tak?

    Dokladnie tak. Piana ma wypelniac rownomiernie. Co po pianie, ktorej nie ma
    po odcieciu naddatkow?

    > poslalem im to zapytanie. przyszla odpowiedz ze tylko na necie....
    > no nic bede musial sie zasadzic na to przez www

    Albo kup Soudala, tez jest bardzo dobra i pewnie bardziej dostepna.

    Pozdro.. TK