  • 1. Data: 2012-11-13 15:44:53
    Temat: ws odbioru budynku
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Prosze poratujcie.
    Czy skladajac papiery do odbioru budynku jako osoba fizyczna potrzebuje
    oświadczenie o braku sprzeciwu lub uwag ze strony Państwowej Straży
    Pożarnej, Inspekcji Ochrony Środowiska, Państwowej Inspekcji Sanitarnej
    i Państwowej Inspekcji Pracy?

    Moj kiero twierdzi, ze nie. Na necie czytam ze trzeba.

    Moze ktos ostatnio przez to przechodzil?
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 2. Data: 2012-11-13 16:11:13
    Temat: Re: ws odbioru budynku
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Prosze poratujcie.
    > Czy skladajac papiery do odbioru budynku jako osoba fizyczna potrzebuje
    > oświadczenie o braku sprzeciwu itp itd

    Nie trzeba :D
    Skad to wogole wytrzasnales :D
    Wejdz na strone wlasnego PiNB'u na
    stronach BiP beda druki do pobrania,
    na nich bedzie pisalo co bedziesz musial
    dostarczyc:
    Minimum
    - oswiadczenia kierownika
    - mapka inwentaryzacyjna
    - protokoły odbioru wod-kan i energetyki - przyłączy
    - protokoly odbiory instalacji wewnetrznej: elektr, wod-kan, co, pieca,
    - sprawdzenie/odbior kominarski
    - dziennik budowy
    - pozwolenie na budowe
    - karta inwent. budynku
    itd itp.

    Jesli to masz to zglos do odbioru, a potem
    dostaniesz pismo jesli bedzie cos brakowac.

    pozdrawiam
    Adams

  • 3. Data: 2012-11-13 16:29:59
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > Państwowej Inspekcji Pracy?
    >
    > Moj kiero twierdzi, ze nie. Na necie czytam ze trzeba.
    >
    > Moze ktos ostatnio przez to przechodzil?

    To odbiór domku czy budynek przemysłowy?

  • 4. Data: 2012-11-14 08:50:15
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > To odbiór domku czy budynek przemysłowy?

    Domek

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2012-11-14 09:17:32
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Domek

    to na pewno nic takiego nie jest potrzebne

  • 6. Data: 2012-11-15 15:52:02
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Nov 13, 9:11 am, "Adams" <a...@n...pl> wrote:

    > Minimum
    > - oswiadczenia kierownika
    > - mapka inwentaryzacyjna
    > - protoko y odbioru wod-kan i energetyki - przy czy
    > - protokoly odbiory instalacji wewnetrznej: elektr, wod-kan, co, pieca,
    > - sprawdzenie/odbior kominarski
    > - dziennik budowy
    > - pozwolenie na budowe
    > - karta inwent. budynku
    ^^^ a to co?

    Jeszcze świadectwo energetyczne no i ewentualne papiery od gazu. I u
    nas chcieli podobno (ode mnie nie) szkic z mapą dojazdową.

    Swoją drogą - mój dom odebrał się 2 tygodnie temu (start budowy końcem
    marca 2011, równe 15 miesięcy do przeprowadzki).

    mucher

  • 7. Data: 2012-11-15 20:14:26
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Użytkownik "mucher" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Czesc ;-)
    >^^^ a to co?

    Karta ewidencyjna budynku ;-)

    >Swoją drogą - mój dom odebrał się 2 tygodnie temu (start budowy końcem
    >marca 2011, równe 15 miesięcy do przeprowadzki).

    Gratulacje.

    pozdrawiam
    Adams

  • 8. Data: 2012-11-19 10:20:35
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 15.11.2012 20:14, Adams wrote:

    > Użytkownik "mucher" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Czesc ;-)
    >
    > Karta ewidencyjna budynku ;-)
    A co to ta karta?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 9. Data: 2012-11-19 11:17:31
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    .googlegroups.com...

    > A co to ta karta?

    Przynajmniej na mojej tak to wyglada:
    kubatura, pokoje, kondygnacje, numer zezwolenia,
    itp itd. czyli cos podobnego co wypelniasz
    na ostatniej stronie dziennika budowy.

    pozdrawiam
    Adams