  • 1. Data: 2012-11-12 19:53:56
    Temat: Wycena
    Od: "Max" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Trochę danych:

    1. Dom 81 m2 według projektu http://www.budujdom.pl/TK49-83.html
    2. Zmiana w projekcie - zwiększony kąt nachylenia dachu z 30 na 35 stopni.
    3. Zmiana rozkładu ścian działowych - pośrodku domu dojdzie zamiast ściany
    działowej ściana nośna ( zminimalizowanie ryzyka pękania płyt gipsowych
    sufitu oraz zwiększenie dopuszczalnego obciążenia pseudo stropu ( dach
    wiązarowy ) - strych na graciarnię ) + pod nią fundament.
    4. Likwidacja komina do kominka.
    5. Likwidacja kominów wentylacyjnych ( wentylacja mechaniczna).
    6. 30 km od Wrocławia.

    Cena 20 tyś za poniższą robociznę ( majster ma duże doświadczenie i bardzo
    dobrą opinię w okolicy ) jest dobra ?

    1. Fundamenty.
    2. Schody zewnętrzne wejściowe.
    3. Taras.
    4. Ściany nośne i działowe ( BK na zaprawie klejowej ), wieniec, ściany
    szczytowe.
    5. Komin z klinkieru.

    Piotr

  • 2. Data: 2012-11-12 20:57:30
    Temat: Re: Wycena
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > 2. Schody zewnętrzne wejściowe.
    > 3. Taras.
    > 4. Ściany nośne i działowe ( BK na zaprawie klejowej ), wieniec, ściany

    Nie jest tragicznie drogo jesli faktycznie sprawdzony, ale jak sie
    zdecydujesz codziennie wrzucaj lepiej zdjęcia do oceny, moj tez byl
    sprawdzony :) okazal sie partaczem
    za 2x wiekszy metraz zaplacilem 2x wiecej.

  • 3. Data: 2012-11-13 11:41:30
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Max" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]

    > 2. Schody zewnętrzne wejściowe.
    > 3. Taras.
    > 4. Ściany nośne i działowe ( BK na zaprawie klejowej ), wieniec, ściany

    IMO tanio. U mnie (na Śląsku) chcieli 12 tys. za same fundamenty pod trochę
    większy dom.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2012-11-14 09:26:46
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    a.pl...

    > IMO tanio. U mnie (na Śląsku) chcieli 12 tys. za same fundamenty pod

    Ja odnosze wrazenie ze na Slasku ( Gornym i okolice) to ceny sa oderwane od
    rzeczywistosci - zwlaszcza w wykonczeniowce

  • 5. Data: 2012-11-14 10:19:26
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości grup

    > Ja odnosze wrazenie ze na Slasku ( Gornym i okolice) to ceny sa oderwane
    > od rzeczywistosci - zwlaszcza w wykonczeniowce.

    Są, dlatego warto jak najwięcej robić samemu :-)

    Nie sądzę by okolice Wrocławia były dużo tańsze.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2012-11-14 10:35:01
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Max" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > 1. Fundamenty.

    Ale fundamenty lane w rowy w ziemi czy robione - wykopy+chudziak+zbrojenie w
    szalunkach i dopiero beton właściwy?

    https://plus.google.com/u/0/photos/10497619375684860
    2152/albums/5762513735631663985/5762732887885255666
    fotki przed i po linku

    Cena jest pewnie zupełnie inna w obu przypadkach a fundament to przecież
    "fundament"! ;-)

  • 7. Data: 2012-11-14 18:23:58
    Od: "Max" <m...@p...onet.pl>