  • 1. Data: 2012-11-12 08:44:35
    Temat: Wiało potwornie.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Z soboty na niedzielę była wichura. No jeszcze takiej to u nas nie
    przeżyłem. U sąsiada wiatr wcisnął się pod dachowkę i wypchnęło podsiubitkę
    na zawietrznej. Poddasze ma nieużytkowe. U mnie skończyło się leżącymi
    donicami na kostce które pospadały z okien. i porozrzucanymi łopatami po
    ogrodzie które wcześniej stały oparte o ścianę. W lesie tuż przy ogrodzeniu
    złamane dwa drzewa. Komuś rozwiało śmieci segregowane, cała okolica w
    butelkach i workach. Ale jest i plus. Liście zniknęły z trawnika, nie będę
    musiał zbierać jak co roku.

    Marek

  • 2. Data: 2012-11-12 08:57:01
    Temat: Re: Wiało potwornie.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Jeszcze jedno. Z jakiego źródła onet bierze te informacje pogodowe to ja
    nie wiem. Na onecie nawet gdy już okna z futryn chciało wyrwać dla Nowego
    Sącza podawali wiatr 16km/h :)

    Marek

  • 3. Data: 2012-11-12 09:15:50
    Od: Ariusz <a...@i...eu>

    W dniu 2012-11-12 08:57, 4CX250 pisze:
    > Jeszcze jedno. Z jakiego źródła onet bierze te informacje pogodowe to
    > ja nie wiem. Na onecie nawet gdy już okna z futryn chciało wyrwać dla
    > Nowego Sącza podawali wiatr 16km/h :)
    >

    > Marek

    icm.edu też mi popsuł wyjazd na ryby. Miało wiać 20, a wiało...

    Ariusz

  • 4. Data: 2012-11-12 09:41:17
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Poddawanie w wątpliwość informacji z onet-u ma być karalne sądownie.
    Pogoda, wiecie, była taka jak podawano.
    Wyście, wiecie, źle widzieli.

  • 5. Data: 2012-11-12 23:10:36
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    E tam, 2 dni halnego, normalka :) Ściany nadal stoją.
    Za to +17 stopni w niedzielę o godzinie 09-tej rano!
    A ja się bałem, że mi nie zdążą i przemarznie ;)

    Miłego.
    Irek.N.