  • 1. Data: 2012-11-11 17:43:54
    Temat: mutaror dzienniki
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Czesc
    Przypomnijcie jak sie nazywaz ten dziennik w muratorze co dostał nagrode
    jakisć gośc tam budował sam cały dom i nie mogę sobie przypomniec jak sie
    jego dzinnik nazywał a moze macie linka?
    --
    .:Artur:.

  • 2. Data: 2012-11-11 18:25:44
    Temat: Re: mutaror dzienniki
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Użytkownik ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakisć gośc tam budował sam cały dom i nie mogę sobie przypomniec jak sie
    > jego dzinnik nazywał a moze macie linka?

    Juz nzalazlem NETbet :)
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?146536-SAM
    -BUDUJ%C4%98-DOM-forum-forum

  • 3. Data: 2012-11-11 19:48:36
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> wrote in message

    > Juz nzalazlem NETbet :)
    > http://forum.muratordom.pl/showthread.php?146536-SAM
    -BUDUJ%C4%98-DOM-forum-forum

    To są moim zdaniem wszystko ustawki :-)
    Napisz jakąś krytykę to cię zbanują, a posty skasują :-)

  • 4. Data: 2012-11-14 12:13:51
    Od: ".:Artur:." <p...@o...pl>

    > To są moim zdaniem wszystko ustawki :-)
    > Napisz jakąś krytykę to cię zbanują, a posty skasują :-)
    Jakos murator kojarzy mi sie z 200% komecjalizacja.
    --
    .:Artur:.

  • 5. Data: 2012-11-14 19:47:20
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    ".:Artur:." <p...@o...pl> wrote in message
    > Jakos murator kojarzy mi sie z 200% komecjalizacja.

    Oni sami to piszą żeby leszcze przychodziły i czytały, a przy okazji
    oglądały reklamy. Ja tam w żadnego bloga czy dziennik budowy im nie wierzę
    :-)
    Jak wyrazisz krytykę, że piszą głupoty to post znika.