  • 1. Data: 2012-11-12 13:07:11
    Temat: Re: oświetlenie zewnętrzne
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 23 lutego 2008 20:16:40 UTC+1 użytkownik kris napisał:
    > Zaplanowałem sobie że w podbitce na każdej ścianie domu zamontuję kilka
    > reflektorków/- oświetlenie budynku.
    > Potrzebne mi lampy o niewielkiej mocy i bardzo małym poborze prądu- będa
    > świecić całą noc.
    > Czy ktoś wie gdzie dostanę coś takiego- chyba na diodach led będą
    > najodpowiedniejsze.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek

    Polecam LEDy jako oświetlenie na zewnątrz. Są dużo bardziej oszczędne, zwłaszcza
    kiedy przez wiele godzin oświetlamy ogród, czy podjazd.
    Polecam ofertę sklepu www.sklep.ledsgroup.pl

  • 2. Data: 2012-11-12 13:16:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.11.2012 13:07, s...@g...com pisze:
    > W dniu sobota, 23 lutego 2008 20:16:40 UTC+1 użytkownik kris napisał:
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Polecam LEDy jako oświetlenie na zewnątrz. Są dużo bardziej oszczędne, zwłaszcza
    kiedy przez wiele godzin oświetlamy ogród, czy podjazd.

    UWAGA!

    Krypto-SPAM!

    A sklep, który się tak nieuczciwie reklamuje, nie może być uczciwy.

  • 3. Data: 2012-11-12 13:23:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 listopada 2012 13:07:11 UTC+1 użytkownik
    s...@g...com napisał:
    > Polecam LEDy jako oświetlenie na zewnątrz. Są dużo bardziej oszczędne, zwłaszcza
    kiedy przez wiele godzin oświetlamy ogród, czy podjazd.
    > Polecam ofertę sklepu www.sklep.ledsgroup.pl

    Nie polecam oferty tego sklepu.
    PoKilkakrotnie spotkałem się z negatywnymi opiniami na temat tego sklepu.
    Moja rada omijac z daleka

  • 4. Data: 2012-11-12 22:03:17
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    ps.com...
    s...@g...com napisał:
> [...]

    > Nie polecam oferty tego sklepu.
    > PoKilkakrotnie spotkałem się z negatywnymi opiniami na temat tego sklepu.

    Nic dobrego ten sklep, ceny z kosmosu. To samo na Allegro kosztuje połowę
    tego.