  • 31. Data: 2021-07-16 19:29:42
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 19:16:33 UTC+2 Kżyho napisał(a):
> [...]
    kłamiesz. Teraz ja, kłamiesz psi chuju jak stara pomarszczona cyganka. W tym temacie
    występuje często i się udzielasz. Ale dobrze wiedzieć że nie czytasz co piszę. Przy
    najbliższej okazji pojeżdżę sobie po tobie jak po łysej kobyle.

    > Do Twojego poziomu się zniżać nie będzie. Mało mnie to obejdzie co sobie
    > o mnie będziesz pisał.
    > Jak pisałeś z sensem - to odpisywałem. Jak widzę, że jest tylko na
    > zmianę pyskówka Twoja z jakimiś innymi, to omijam szerokim łukiem.
    > --
    > /__/_* /
    > / ) /_(//)()
    > /
    Żeby zbliżyć się do mojego poziomu musiałbyś ostro do góry głowę podnieść. A że
    jesteś dopiero trzecim pokoleniem po chłopach pańszczyźnianych to niemożliwe bo szyja
    ci się tak nie wygnie.

  • 32. Data: 2021-07-16 19:36:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 19:29:33 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Ale wciąż ogarnięcie czytnika news go przerasta.
    > --
    > Jacek
    > -I hate haters-
    A za chwilę chuju osrany będziesz płakał że się do ciebie przypierdolilem a budyń
    będzie utyskiwał że grupa zaorana. W internecie jest dużo miejsca. Załóżcie swoją
    grupę, moderatorem i naczelnym inżynierem zostanie uzyszkodnik. Będziecie mieli taki
    spokój że nikt wam miesiacami nie będzie przeszkadzał jakimiś wpisami.

  • 33. Data: 2021-07-16 19:37:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2021 13:03:48 -0700 (PDT), budynPL napisał(a):

    > Gratulacje ze smutkiem załączam...

    Nie ma złego co by na dobre nie wyszło. Można za to podziwiać kunszt
    niektórych obelg :) Ja bym tak nie potrafił. Wiem, bo próbowałem :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 34. Data: 2021-07-16 19:39:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2021 10:36:50 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > A za chwilę chuju osrany

    Wypraszam sobie. Chuju to rozumem ale czemu zaraz osrany? A poza tym,
    Zenuś, przełam się ty wreszcie i spróbuj czytnika. To naprawdę nie boli.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 35. Data: 2021-07-16 20:32:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 19:40:01 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Wypraszam sobie. Chuju to rozumem ale czemu zaraz osrany? A poza tym,
    > Zenuś, przełam się ty wreszcie i spróbuj czytnika. To naprawdę nie boli.
> [...]
    Z tego co korzystam jestem zadowolony. To moje zadowolenie się liczy. Dam przykład.
    Normalnie będziesz się przypierdalal jak ktoś ustawi źle kodowanie i krzaki będą.
    Przeczytać się da ale mało komfortowo. Ale jeśli o coś ważnego dla siebie spytasz i
    dostaniesz odpowiedź z krzakami i będziesz musiał dopytać to skulisz ogonek i nie
    zwrócisz uwagi że ktoś krzaczy. Jeśli nie pasuje ci to z jakiego czytnika korzystam,
    a korzystam z androidowego blogowego, to nie musisz czytać co napisałem. Przy okazji,
    google nauczyło się cytować a nie ja. Mnie obojętne czy maszyny co zarządzają
    odpowiedziami cytują albo nie cytuja. Ogarniam odpowiadanie bez konieczności ciągłego
    czytania co do ktoś napisał. Nie zobaczysz u mnie również odpowiadania na
    poszczególne zdania. Popularnego u różnych przygłupów dla których piszą artykuły
    zawierające nie więcej niż 8 zdań. Bo jak by zdań było więcej to po przec,graniu
    końca nie wiedzieli by co było na początku. Niewiele się oni różnią od złotej rybki z
    trzy sekundowa pamięcią. A od ośmiornicy dzieli ich Rów Marianski. Szopy to przy nich
    geniusze bo po wykonaniu jakiejś czynności pamiętają mniej więcej rok jak ja
    powtórnie wykonać jeśli w międzyczasie nie ćwiczyły jej wykonania.

  • 36. Data: 2021-07-16 21:20:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 15 lipca 2021 o 23:07:27 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    >.
    >
    > Jak widać najwyższy czas, aby grupy dyskusyjne zaczęto moderować.

    Dodam jeszcze że z dziesięć lat temu proponowałem abyś Swoje pyskówki przeniósł na
    osobną grupę.
    Nawet stosowną grupę dla Ciebie wtedy założyłem.
    Jacek&Adas

  • 37. Data: 2021-07-16 21:20:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2021 11:32:43 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    > bo po wykonaniu jakiejś czynności pamiętają mniej więcej rok jak ja
    > powtórnie wykonać jeśli w międzyczasie nie ćwiczyły jej wykonania.

    Więc nie spróbujesz. No i chuj ci w oko :) Zbieraj dalej joby.
    Zadowolenie się liczy :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 38. Data: 2021-07-16 21:29:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 21:20:21 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Więc nie spróbujesz. No i chuj ci w oko :) Zbieraj dalej joby.
    > Zadowolenie się liczy :)
    > --
    > Jacek
    > -I hate haters-
    I daj Boże jak najgłębiej. Od kilku lat tylko ty masz jakiś problem z moim
    czytnikiem. To jakaś fobia czy co? Próbowałeś to leczyć.

  • 39. Data: 2021-07-16 21:43:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2021 12:29:02 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > I daj Boże jak najgłębiej. Od kilku lat tylko ty masz jakiś problem z moim
    czytnikiem. To jakaś fobia czy co? Próbowałeś to leczyć.

    Zenuś, mało rozgarnięty jesteś więc ci przedstawię rzecz obrazowo. Jak
    piszesz na newsy z googla to tak jakbyś śmierdzący wszedł do tramwaju.
    Wiesz co to tramwaj, nie? Jeden się odsunie, inny zatka nos, jeszcze
    inny będzie cierpiał w milczeniu. Jeden Maciejewski ci powie -
    śmierdzisz, pacanie. To dlatego że wierzy w bliźnich i ich zdolność
    poprawy. Ci co nie wierzą, po prostu z tobą nie gadają. A gadają
    wyłącznie ci co śmierdzą tak jak ty i smród im nie wadzi. Stąd ulegasz
    złudzeniu że wszysko jest w porząsiu :) Niestety , nie jest a ty
    śmierdzisz dalej.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 40. Data: 2021-07-16 22:28:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-16 o 21:20, Kris pisze:

    > Dodam jeszcze że z dziesięć lat temu proponowałem abyś Swoje pyskówki przeniósł na
    osobną grupę.
    > Nawet stosowną grupę dla Ciebie wtedy założyłem.
    > Jacek&Adas

    A ja Ci proponowałem i prosiłem wielokrotnie abyś skończył ze swoimi,
    chamskimi odzywkami i kłamstwami pod moim adresem.

    I co z tego wynikło? Nic? Każda Twoja wypowiedź to chamskie odzywki,
    kłamstwa, ironia i sarkazmy. Wskaż mi choć jedną swoją wypowiedź
    odnoszącą się do mojej wypowiedzi w której nie użyłbyś kłamstw, ironii
    czy sarkazmów.

    Co ciekawsze, Adaś od kilku lat już się nie udziela, a ty dalej tłuczesz
    temat Adasia. Po kiego...? Co Cię interesuje co było między innymi
    osobami i do tego jeszcze 10 lat temu?

    Czy swoją matkę będziesz bił i poniżał do końca życia za to, że ci w
    dzieciństwie dała klapsa lub Cię skrzyczała, albo za to, że dała klapsa
    lub skrzyczała któreś z Twojego rodzeństwa?

    Masz do mnie jakiś żal to mi przedstaw i udowodnij, że jako pierwszy cię
    obraziłem lub Ci naubliżałem. Udowodnisz mi, że to ja zainicjowałem to
    jestem gotów Cię za to publicznie przeprosić. Ale jeżeli nie będziesz w
    stanie tego udowodnić, to oczekuję z Twojej strony przeprosin.Ale jestem
    święcie przekonany, że nie znajdziesz, bo ja mam zasadę, że nikogo nie
    zaczepiam, nie obrażam i nie ubliżam dopóki nie zostanę znieważony przez
    tę osobę. Zanim zacząłem Ci ubliżać to wielokrotnie wskazywałem Ci Twoje
    teksty, które pisałeś pod moim adresem, a które wprost mi ubliżały. Ale
    póki co jak "grochem o ścianę" i dalej uskuteczniasz swoje animozje
    wobec mojej osoby.

    Znajdź choć jedną moją wypowiedź w której wtrąciłbym się w Twoją
    dyskusję z kimś i abym Ci naubliżał czy próbował ośmieszyć lub znieważyć
    i żebym to zrobił bez znieważania mnie z Twojej strony.

    Proszę Cię zacznij myśleć i nie wdawaj się w awantury innych osób, tym
    bardziej, że nie znasz przyczyny tych awantur, ani ich źródeł. Stojąc w
    obronie Zenusia zaczynasz być postrzegany tak samo jak on. Czy naprawdę
    uważasz go za idola-psychopatę wartego naśladowania?

    Mnie wcale nie bawi zaśmiecanie grupy i naprawdę mam odczucia
    ambiwalentne co do moich osiągnięć w tym zakresie i wcale nie jestem z
    tego dumny. Zrobiłem to, bo już przesadziliście razem z Zenusiem w
    rzucaniu oszczerstw i wymyślaniu chamskich historyjek pod moim adresem.