  • 11. Data: 2010-08-27 19:01:22
    Temat: Re: podgrzewanie pod?ogowe w ca?ym domu
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 27-08-2010 o 19:07:30 Maniek4 <s...@c...chrl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A z ciekawosci, jak regulujesz temp. zasilania podlogi??
    Przestaję palić w kominku :)
    A na poważnie to jak się zrobiło zimno a jeszcze nie miałem gazu (nie
    mieszkałem jeszcze)
    to grzałem w kominku od rana do wieczora i ciężko miałem zagrzać
    jednak bezwładność układu jest duża.
    wkład ma tylko 10kW z czego wodna moc to podają że max 70%.

    A w ogóle grzeję gazem, jak zapalę w kominku i woda się zagrzeje to gaz
    się automatycznie wyłącza.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2010-08-27 19:05:07
    Temat: Re: podgrzewanie podłogowe w całym domu
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 27-08-2010 o 16:09:13 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > czyli przegrzewasz dom...
    >
    > średniej wielkosci dom potrzebuje jakieś 6-7kW mocy przy -20 stopniach
    No zgadza się mój też ale wkłąd mam słaby daje tak około 7kw mocy na
    'wodzie'
    tak że nie grozi przegrzanie bo podłogówka wolno się nagrzewa
    Normalnie grzeję gazem,ale steruję ręcznie bo na razie nie mam sterownika
    a że akumulacja duża to włączam na kilka godzin i wystarczy.

    --
    Pozdr
    JanuszK