  • Data: 2012-07-25 10:47:06
    Temat: Re: podłoga na gruncie w remontowanym domu
    Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Papa to przeżytek. Są do tego odpowiednie folie, a stosuje się je po to,
    > żeby wilgoć z gruntu nie właziła w podłogę.

    jaka wilgoć, przecież mowa jest o suchym piasku...

    > Przypadek taki jak Twój to wyjątek, który nie powinien mieć miejsca.

    jak się zdążyłem zorientować, to wcale nie taki wyjątek... zresztą bilans
    zysków i strat jest taki, że lepiej w warunkach suchych nie stosować
    izolacji, patrząc na to jakie badziewie teraz producenci instalacji
    wypuszczają na rynek i jakich mamy fachowców od montażu...

    > Tralalala .....
    > Pakuły to trzeba umieć stosować i wiedzieć do czego. Zbyt dużo pakuł i
    > zbyt siłowe skręcanie złączek to nagminny błąd wśród domorosłych
    > instalatorów. Do drobnicy są o wiele lepsze uszczelnienia, które nie
    > posiadają wad pakuł. Poza tym fachowiec potrafi odróżnić dobry materiał od
    > badziewia i wie co zastosować, aby nie było problemów.

    po pierwsze, istnieje bardzo duża szansa, że trafisz nie na takiego fachowca
    po drugie pisze przecież, że połączenie na pakuły miało i ma sie bardzo
    dobrze, pękła gwintowana końcówka mosiężnej armatury, nie w miejscu
    wkręcenia, ale powyżej, w wyniku osłabienia cienkiej i tak ścianki naciętym
    gwintem... przewidziałbyś to?

    pozdrawiam
    s_13