    From: JanuszK <J...@m...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podnośnik do płyt gipsowo-kartonowych
    Date: Sat, 21 Feb 2009 20:48:41 +0100

    R<>P wrote:

    > no może nie napisałem dość precyzyjnie:
    > po pierwsze - cały dom będę miał w suchym tynku łącznie z sufitami co daje
    > około 600 m2 płyt (kolega podobnie).
    > po drugie - nie chodzi mi o to, co sądzicie o opłacalności (to sobie sam
    > ocenię) tylko czy sprzęt sie sprawdza zgodnie z przeznaczeniem - czyli czy
    > nie jest to bubel, który działa tylko w teorii
    >
    > niemniej dziekuję za opinie i czekam na odpowiedx na podstawowe pytanie -
    > czy to działa ? - w miarę możliwości z ust kogoś, kto tego używał ;)
    Mam taki, zrobiłem już prawie całe poddasze i spisuje się znakomicie,
    została mi tylko jedna łazienka do zrobienia, jak zrobię będę
    sprzedawał, na pewno taniej niż na tej aukcji.
    Co do opini że się z pomocnikiem zrobi tak samo to powiem że to g...
    prawda, tym dociśniesz równo całą płytę i możecie we dwójkę kręcić, albo
    nawetsam,a normalnie to pomocnik nie jest w stanie równo trzymać całej
    płyty, i tak trzeb kombinować jakieś podpieradła, a z tym podnośnikiem
    nie ma problemu.

    --
    Pozdr
    JanuszK